گله مندی از بهداشت و درمان رودبار به خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه لوشان رسید؛

شهرستان رودبار از فقدان پزشک متخصص و امکانات لازم درمانی رنج می‌برد

مجید رضایی
تاریخ انتشار: جمعه 30 ژوئن 2023 | 17:33 ب.ظ
شهرستان رودبار از فقدان پزشک متخصص و امکانات لازم درمانی رنج می‌برد امام جمعه موقت لوشان گفت: شهرستانی که پیشانی ورودی گیلان است نباید از کمبود امکانات درمانی رنج ببرد   به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ حجت‌الاسلام دکتر قاسم قاسمی، ضمن تبریک آغاز دهه ولایت و امامت و به ضرورت پیوند امت با امامت و ولایت تاکید کرد.   خطیب موقت جمعه شهر لوشان، با […]

امام جمعه موقت لوشان گفت: شهرستانی که پیشانی ورودی گیلان است نباید از کمبود امکانات درمانی رنج ببرد

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ حجت‌الاسلام دکتر قاسم قاسمی، ضمن تبریک آغاز دهه ولایت و امامت و به ضرورت پیوند امت با امامت و ولایت تاکید کرد.

 

خطیب موقت جمعه شهر لوشان، با اشاره به شهادت شهید بهشتی، و گرامیداشت هفته قوه قضائیه؛ بیان داشت: قوه‌ قضاییه پناهگاه مظلومان و ستمدیدگان جامعه خواهد بود.

 

به گفته وی در سایه قوه قضائيه مستقل و مقتدر توسعه یافتگی محقق خواهد شد.

 

حجت الاسلام دکتر قاسمی، با گلایه از وضعیت بهداشت و درمان شهرستان رودبار، افزود: بیمارستان های شهرستان رودبار به شدت از فقدان پزشک متخصص رنج میبرند.

 

امام جمعه موقت لوشان اضافه کرد: پزشکانی هستند که با سهمیه این شهرستان تخصص گرفته اند اما دریغ از حضور آنان در این شهرستان.

 

وی ضمن قدردانی از زحمات کادر درمان شهرستان، بخشی از نارسایی و مشکلات را انفعال مدیریتی و عدم پاسخگویی مسئولان مرتبط دانست و اظهار داشت: چگونه است که شهرستانی که پیشانی استان است و بسیاری از حوادث جاده ای به این بیمارستانها منتقل می شود، فاقد امکانات پزشکی لازم باشد.

 

حجت الاسلام دکتر قاسمی در ادامه خطبه های نماز جمعه خواستار رسیدگی و تسریع در حل این معضل شد و گفت: اعتماد مردم به خدمات درمانی در شهرستان را بسنجید.

 

امام جمعه موقت لوشان، تاکید کرد: قبل از اینکه دستگاه قضا برای سامان دادن به این شرایط ورود کند چاره ای اورژانسی برای وضعیت درمانی شهرستان رودبار شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار