در جلسه ستاد شئون فرهنگی شهرستان رودبار عنوان شد:

از ظرفیت تبلیغی شهرستان رودبار باید در بُعد معنویت بخشی گردشگران استفاده شود

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: شنبه 27 می 2023 | 18:55 ب.ظ
از ظرفیت تبلیغی شهرستان رودبار باید در بُعد معنویت بخشی گردشگران استفاده شود فرماندار رودبار در جلسه ستاد شئون فرهنگی این شهرستان؛ مردم رودبار در مراسمات ملی و مذهبی حضور پرشوری دارند طهمورث عموپور فرماندار شهرستان رودبار در جلسه ستاد شئون فرهنگی این شهرستان که با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان ، امام جمعه شهرستان، فرمانده سپاه و جمعی از مسئولان برگزار شد، گفت؛ مردم رودبار در مراسمات ملی […]

فرماندار رودبار در جلسه ستاد شئون فرهنگی این شهرستان؛ مردم رودبار در مراسمات ملی و مذهبی حضور پرشوری دارند

طهمورث عموپور فرماندار شهرستان رودبار در جلسه ستاد شئون فرهنگی این شهرستان که با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان ، امام جمعه شهرستان، فرمانده سپاه و جمعی از مسئولان برگزار شد، گفت؛ مردم رودبار در مراسمات ملی و مذهبی حضور پرشوری دارند و با حضور خود نشان میدهند که به امامت و ولایت فقیه تعصب خاصی دارند.

 

عموپور یاد آور شد؛ بخشداران و شهرداران شهرستان با امکانات بسیار کم ، در مناسبت های  ملی و مذهبی زحمات زیادی در زمینه آذین بندی سطح شهرها و بخش ها میکشند.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان رودبار خاطرنشان کرد؛ سازمان تبلیغات اسلامی گیلان باید امکاناتی را در اختیار شهرستان رودبار بگذارد، امروزه در انقلاب اسلامی باید کارهای فرهنگی نسبت به گذشته بیشتر اجرا شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر لزوم فضاسازی محیطی شهر رودبار با پیوست فرهنگ اسلامی، گفت: رودبار سنگر تبلیغ شعائر اسلامی گیلان است.

 

حجت‌الاسلام سعید مهدوی در نشست شئون فرهنگی در رودبار، اظهار کرد: رعایت شعائر اسلامی در ابعاد مختلف باید مورد توجه مردم و مسئولان قرار گیرد.

 

وی با گرامیداشت یاد و خاطره رحلت جانسوز امام خمینی (ره)، افزود: امام راحل احیاگر شعائر اسلامی در کشور شد و با شکل دهی انقلاب اسلامی آن را بسط و گسترش داد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه دشمن دنبال حذف شور و شعور حسینی در جامعه است، گفت: تغییر فرهنگ و سبک زندگی اسلامی از اهداف اصلی دشمن در جنگ رسانه‌ای شناختی است.

 

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه در شرایط جنگ نرم وظیفه سنگینی داریم، اضافه کرد: حفظ سبک زندگی اسلامی متناسب با مقتضیات روز ضرورت دارد.

 

وی با اشاره به قرارگیری رودبار در پیشانی گیلان، افزود: معارف اسلامی مذهبی در فضاسازی محیطی شهر پیاده سازی شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه از ظرفیت تبلیغی رودبار در بُعد معنویت بخشی گردشگران استفاده شود، گفت: رودبار به عنوان درگاه ورود میلیون‌ها مسافر به گیلان، می‌تواند نقطه اثرگذاری در تبلیغ دین باشد.

 

مهدوی با اشاره برخی مسائل آسیب پذیر در حوزه گردشگری و ورود مسافرین، اضافه کرد: رودبار سنگر تبلیغ شعائر اسلامی گیلان است.

 

وی با تاکید بر فضاسازی محیطی با محوریت انقلاب اسلامی در ورودی گیلان، افزود: در ورودی شهر رودبار و استان گیلان با تصویرسازی فرمایشات و کلام امامین انقلاب، فضاسازی شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر تقویت مشارکت مردمی در کارهای فرهنگی، اضافه کرد: کارهای فرهنگی و تبلیغی با مشارکت مردمی اثرگذارتر است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار