با حضور نماینده شهرستان رودبار؛

مراسم تجلیل از اساتید برتر آموزشکده فنی سیدالشهدا (ع) شهر رستم آباد برگزار شد

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: دوشنبه 15 می 2023 | 17:54 ب.ظ
مراسم تجلیل از اساتید برتر آموزشکده فنی سیدالشهدا (ع) شهر رستم آباد برگزار شد یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری با تجلیل از اساتید آموزشکده رستم آباد برگزار گردید. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ به مناسبت هفته معلم و گرامیداشت مقام استاد روز یکشنبه 1402/02/24 در آموزشکده فنی سیدالشهدا(ع) رستم آباد از مقام استاد و همکاران آموزشکده، تجلیل به عمل آمد. در این مراسم ابتدا دکتر […]

یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری با تجلیل از اساتید آموزشکده رستم آباد برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ به مناسبت هفته معلم و گرامیداشت مقام استاد روز یکشنبه 1402/02/24 در آموزشکده فنی سیدالشهدا(ع) رستم آباد از مقام استاد و همکاران آموزشکده، تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم ابتدا دکتر رئیسی ریاست آموزشکده فنی سیدالشهدا(ع) رستم آباد ضمن بزرگ‌داشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری عنوان نمودند که بسیار خرسندیم که میزبان ائمه جمعه شهرستان، نماینده محترم مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی دکتر مهرداد گودرزوند چگینی، شهردار و اعضاء شورای اسلامی شهر رستم آباد، بخشداران و مدیران ادارت شهرستان رودبار، اساتید و دنشجویان در چنین محفل وزینی بوده و فرصتی پیش آمده است تا تقدیری از مقام‌ والای معلم در حد بضاعت خویش داشته باشیم، هرچند بی تردید هیچ‌گاه نمی‌توانیم مقام معلم را آن چنان که باید ارج نهیم.

در ادامه استاد بهزاد حق پرست بعنوان نماینده اساتید حاضر در جلسه مطالبی را در خصوص آموزش و تدریس اساتید بیان نمودند.

سپس دکتر مهرداد گودرزوند چگینی نماینده محترم مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از خیرین موسسه خیریه خانه مادر و کودک بابت احداث و اهداء آموزشکده به دانشگاه فنی و حرفه ای کشور، مطالبی را در خصوص نقش دانشگاهیان در خصوص شعار سال مقام معظم رهبری کاهش تورم – رشد تولیدکاهش تورم – رشد تولیدبیان نمودند.

در پایان از اساتید برتر و تعدادی از همکاران آموزشکده تجلیل به عمل آمد.

 

روابط عمومی آموزشکده سیدالشهدا(ع) رستم آباد

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار