اولتیماتوم امام جمعه شهرستان رودبار به مسئولین استانی:

بی توجهی به رودبار در حوزه های مختلف موج می‌زند، با این وضعیت خواهی جدایی رودبار از گیلان هستیم

مجید رضایی
تاریخ انتشار: شنبه 13 می 2023 | 12:37 ب.ظ
بی توجهی به رودبار در حوزه های مختلف موج می‌زند، با این وضعیت خواهی جدایی رودبار از گیلان هستیم امام جمعه رودبار با بیان اینکه سوء مدیریت عامل اصلی مشکلات رودبار است، گفت: اداره ارشاد این شهرستان ماه‌هاست که رئیس ندارد؛ بی‌توجهی به رودبار در حوزه‌های مختلف موج می‌زند و اگر این وضعیت ادامه پیدا کند خواهان جدایی رودبار از استان گیلان خواهیم بود. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ حجت‌الاسلام سید حسن […]

امام جمعه رودبار با بیان اینکه سوء مدیریت عامل اصلی مشکلات رودبار است، گفت: اداره ارشاد این شهرستان ماه‌هاست که رئیس ندارد؛ بی‌توجهی به رودبار در حوزه‌های مختلف موج می‌زند و اگر این وضعیت ادامه پیدا کند خواهان جدایی رودبار از استان گیلان خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ حجت‌الاسلام سید حسن سید محمدی امام جمعه رودبار با اشاره با وضعیت شهرستان رودبار اظهار کرد: سوء مدیریت در شهرستان رودبار عامل همه عقب‌ماندگی‌های این شهرستان است.

 

مشکلات مردم از ترکیدگی لوله آب و قطعی آن

وی با بیان اینکه سوء مدیریت‌ها باعث به ستوه‌آمدن مردم شده است، افزود: در منطقه‌ای از رودبار لوله آب ترکیده و آب به هدر می‌رود بنده چندین بار اطلاع رسانی کردم اما هیچ تلاشی برای رفع این مشکل صورت نگرفته است‌؛ این در حالی است که ساعت‌ها مردم آب شرب نداشتند.

 

اداره فرهنگ و ارشاد رودبار هنوز رئیس ندارد

وی با بیان اینکه ۱۰ماه است رودبار رئیس ارشاد ندارد، گفت: نماینده شهرستان هم مسئولیت را به استان واگذار کرده است اما هنوز از سوی استان فردی انتخاب نشده است.

 

بی‌توجهی به رودبار در حوزه‌های مختلف موج می‌زند؛ با این وضعیت خواهان جدایی رودبار هستیم

امام جمعه رودبار با بیان اینکه اگر مشکلات این اداره ظرف یک هفته حل نشود در اداره کل ارشد تحصن خواهم کرد، گفت: اگر این بی‌توجهی‌ها به شهرستان رودبار در حوزه‌های مختلف ادامه پیدا کند خواهان جدایی رودبار از گیلان خواهیم بود.

 

حجت‌الاسلام محمدی با بیان اینکه رودبار فقیر نیست بلکه سرشار از نعمت‌های الهی است، افزود: سوء مدیریت و عدم توجه به این شهرستان که پیشانی گیلان است بانی همه مشکلات این شهرستان است.

 

شاید رئیس جمهور به داد ما برسد

وی با بیان اینکه انتطار مردم رودبار به حق است و گاهی تعداد پیام‌ها و درخواست‌ها انسان را ناراحت و شرمسار می‌سازد، ادامه داد: با ادامه‌دار شدن این وضعیت حتما به دفتر رییس جمهوری مراجعه خواهم کرد شاید این ظلم نابخشودگی در حق این مردم به دست ریاست محترم جمهور رفع و حل شود. هشت دی نیوز

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار