در مراسم معارفه شهردار پیربازار عنوان شد:

در انتخاب شهردار پیربازار شایسته گزینی شده است

مجید رضایی
تاریخ انتشار: شنبه 13 می 2023 | 12:08 ب.ظ
در انتخاب شهردار پیربازار شایسته گزینی شده است شهردار پیربازار با بیان اینکه دنبال تجدید حیات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی این شهر هستیم، گفت: با توسعه گردشگری و توجه به زیرساخت های این بخش دنبال شکوفایی اقتصادی و بازآفرینی شهری پیربازار هستیم. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ علی اکبر پورعلی در مراسم تکریم و معارفه شهردار پیربازار، اظهار کرد: با مشکلات، […]

شهردار پیربازار با بیان اینکه دنبال تجدید حیات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی این شهر هستیم، گفت: با توسعه گردشگری و توجه به زیرساخت های این بخش دنبال شکوفایی اقتصادی و بازآفرینی شهری پیربازار هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ علی اکبر پورعلی در مراسم تکریم و معارفه شهردار پیربازار، اظهار کرد: با مشکلات، آسیب ها و فرصت های شهر پیربازار واقف هستم.

وی با اشاره به موقعیت استراتژیک شهر پیربازار در بخش های مختلف، افزود: نقش اساسی پیربازار بعنوان پل ارتباطی اوراسیا و کشورهای حاشیه خزر با ایران و گیلان یک ظرفیت ارزشمند و اقتصادآفرین است.

شهردار پیربازار با بیان اینکه دنبال تجدید حیات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی این شهر هستیم، گفت: با توسعه گردشگری و توجه به زیرساخت های این بخش دنبال شکوفایی اقتصادی و بازآفرینی شهری پیربازار هستیم.

پورعلی با اشاره به شرایط اقتصادی و محدودیت منابع مالی، بیان کرد: مدیریت استراتژیک و برنامه محور منجر به توسعه و پیشرفت شهر و رونق اقتصادی می شود.

وی با بیان اینکه استفاده از آحاد مردم در تصمیم گیری و تصمیم سازی ها نتیجه بخش است، افزود: قرارگیری سه ضلع شهروند، شهرداری و شورا منجر به حکمرانی خوب و موفق می شود

 

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های گردشگری پیربازار، گفت: مقدمات توسعه شهر پیربازار فراهم است.

سیدعلی آقازاده عصر پنجشنبه در مراسم تکریم و معارفه شهردار پیربازار رشت، اظهار کرد: پیربازار خط اتصال و نقطه استراتژیک پیوند گیلان با اوراسیا به شمار می‌رود.

 

وی با اشاره به سبقه تاریخی پیربازار رشت، افزود: حق مردم منطقه از گذشته تاکنون ادا نشده است و باید بیشتر به این شهر تاره نفس پرداخت.

 

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مقدمات توسعه شهر پیربازار فراهم است، گفت: در انتخاب شهردار پیربازار شایسته گزینی شده است.

 

آقازاده با تاکید بر اینکه محور رشت به پیربازار ساماندهی شود، اضافه کرد: این محور پیشانی رشت و پیربازار است و باید مورد ساماندهی قرار گیرد.

 

وی با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری پیربازار، افزود: زیرساخت‌های گردشگری پیربازار فراهم شود.

 

کوچکی نژاد نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ظرفیت‌های پیربازار در بخش‌های مختلف احصاء شود، گفت: توسعه شهر پیربازار با فراهم سازی زیرساخت‌های گردشگری محقق می‌شود.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیربازار ظرفیت‌های ارزشمندی دارد، گفت: توسعه زیرساخت‌های شهری پیربازار با برنامه ریزی و هدف گذاری محقق می‌شود.

 

جبار کوچکی نژاد عصر پنجشنبه در مراسم تکریم و معارفه شهردار پیربازار رشت، اظهار کرد: پیربازار بعنوان شهر تازه تأسیس ظرفیت‌های خوبی در بخش‌های مختلف دارد که باید به آن پرداخته شود.

 

وی با بیان اینکه پیربازار ظرفیت‌های ارزشمندی دارد، افزود: توسعه زیرساخت‌های شهری پیربازار با برنامه ریزی و هدف گذاری محقق می‌شود.

 

نماینده مردم رشت و خمام با تاکید بر تعامل و همراهی مدیریت شهری و پارلمان شهری، اضافه کرد: چالش‌های شهری با همراهی و تعامل مدیریت شهری و پارلمان شهری و همچنین مشارکت مردمی قابل حل است.

 

کوچکی نژاد با بیان اینکه مجمع نمایندگان در خدمت مدیریت شهری پیربازار خواهد بود، گفت: از ظرفیت نمایندگان رشت در راستای جذب اعتبارات ملی برای تحقق برنامه‌های شهر پیربازار استفاده شود.

 

وی با تاکید بر جلب مشارکت مردم در امور شهری، افزود: حضور و مشارکت پرشور شهروندان در مدیریت شهری منجر به توسعه و پیشرفت می‌شود.

 

ساماندهی محور پیربازار و ترافیک شهری باید در اولویت قرار گیرد

 

«کیا عاشوری» سرپرست فرمانداری رشت نیز در این مراسم، اظهار کرد: پیربازار از مراکز تجاری و اقتصادی قدیمی گیلان است که باید ساماندهی محور پیربازار و ترافیک شهری در اولویت قرار گیرد.

 

سرپرست فرمانداری رشت با اشاره به جدیدالتاسیس بودن شهر پیربازار، اضافه کرد: کار در شهر تازه تأسیس بسیار سخت است اما شهردار جدید می‌تواند خالق کارهای ماندگار باشد.

 

عاشوری با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه شهر پیربازار، بیان کرد: توجه به سیمای شهر، مبلمان شهری، حوزه‌های فرهنگی و ورزشی سر لوحه کار شهردار جدید پیربازار قرار گیرد.

 

وی با اشاره به اعتبارات ناچیز شهرداری‌ها، افزود: تلاش می‌کنیم در کمیته برنامه ریزی اعتبارات ویژه ای در نظر خواهیم گرفت.

 

سرپرست فرمانداری رشت ادامه داد: مشارکت مردم و همدلی مدیریت شهری با شهروندان منجر به توسعه می‌شود

 

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گیلان با انتقاد از عدم ثبات شهری در استان گفت: عدم ثبات مدیریت شهری در گیلان موجب عقب ماندگی و ابتر ماندن کارها شده است.

خسرو آرنگ عصر پنجشنبه در مراسم تکریم و معارفه شهردار پیربازار رشت اظهار کرد: حوزه مدیریت شهری سرفصل‌های گسترده‌ای دارد که باید به آن پرداخت.

 

وی با بیان اینکه تجدید حیات دستاورد مهم حوزه بازآفرینی شهری است، افزود: تجدید حیات تاریخی، اجتماعی و فرهنگی باید در بازآفرینی شهر مورد توجه قرار گیرد.

 

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گیلان با اشاره به اهمیت حُسن انتخاب مدیر شایسته برای شهر اضافه کرد: مدیر مبتکر و خلاق می‌تواند از آسیب‌های شهری برای توسعه فرصت سازی کند.

 

آرنگ با تاکید بر توجه مدیریت شهری به لایه‌های مختلف مردم و بکارگیری از شهروندان در پیشرفت شهر بیان کرد: ایجاد صمیمیت، اخلاق مداری و صداقت در گفتار و رفتار لازمه کار مدیران شهری است.

 

وی با انتقاد از عدم ثبات مدیریت شهری در گیلان افزود: عدم ثبات مدیریت شهری در گیلان موجب عقب ماندگی و ابتر ماندن کارها شده است./ مهر_کاسپین

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار