دیدار مدیرعامل آب منطقه‌ای گیلان و نماینده شهرستان رودبار عنوان شد:

از تمام ظرفیت ها برای کاهش تنش آبی سال زراعی جاری استفاده خواهیم کرد

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 25 آوریل 2023 | 20:56 ب.ظ
از تمام ظرفیت ها برای کاهش تنش آبی سال زراعی جاری استفاده خواهیم کرد مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای گیلان گفت: با توجه به کاهش ۱۸ درصدی ذخیره آب سد سفیدرود در مقایسه با پارسال، از تمامی ظرفیت‌های منابع آبی استفاده خواهیم کرد تا ان‌شاءالله با تنش کمتری سال زراعی جاری را به پایان برسانیم. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، مهرداد گودرزوند چگینی، نماینده مردم شهرستان رودبار […]

مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای گیلان گفت: با توجه به کاهش ۱۸ درصدی ذخیره آب سد سفیدرود در مقایسه با پارسال، از تمامی ظرفیت‌های منابع آبی استفاده خواهیم کرد تا ان‌شاءالله با تنش کمتری سال زراعی جاری را به پایان برسانیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، مهرداد گودرزوند چگینی، نماینده مردم شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی به منظور پیگیری، رسیدگی امور و بررسی مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه خویش در بخش آب با وحید خرّمی، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای گیلان دیدار و گفتگو کرد.

 

در این نشست مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای گیلان ضمن ارائه گزارشی درباره وضعیت منابع آب استان به تشریح برنامه‌های این شرکت برای فصل زراعی جاری پرداخت و گفت: با توجه به کاهش ۱۸ درصدی ذخیره آب سد سفیدرود در مقایسه با پارسال، از تمامی ظرفیت‌های منابع آبی استفاده خواهیم کرد تا ان‌شاءالله با تنش کمتری سال زراعی جاری را به پایان برسانیم.

 

خرّمی با اشاره به تداوم کار لایروبی انهار در سطح استان افزود: طبق برنامه، تمامی ایستگاه‌های پمپاژ و چاههای عمیق شهرستان مورد تجهیز و وارد مدار بهره برداری خواهند شد.

 

مهرداد گودرزوند چگینی، نماینده مردم شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با تأکید بر انجام لایروبی انهار و آب بندانها و تجهیز و راه اندازی ایستگاه‌های پمپاژ، خواستار انجام به موقع اقدامات مورد نیاز قبل از آغاز آبگذاری در فصل زراعی جاری شد.

 

گفتنی است؛ در این دیدار کاری طهمورث عموپور فرماندار شهرستان رودبار نیز حضور داشت

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار