فرماندار رودبار:

کشاورزان رودباری، نشاء برنجزارها را هرچه سریعتر آغاز کنند

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: یکشنبه 16 آوریل 2023 | 07:19 ق.ظ
کشاورزان رودباری، نشاء برنجزارها را هرچه سریعتر آغاز کنند فرماندار رودبار در جلسه قرارگاه جهادی آب شهرستان؛ کشاورزان عزیز رودباری نشاء برنجزارها را هرچه سریعتر شروع کنند   به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ طهمورث عموپور فرماندار رودبار در جلسه قرارگاه جهادی آب شهرستان گفت؛ با توجه به کمبود منابع آب کشاورزی در سال جاری، کشاورزان زحمتکش نشاء برنجزارها را هرچه سریعتر آغاز […]

فرماندار رودبار در جلسه قرارگاه جهادی آب شهرستان؛ کشاورزان عزیز رودباری نشاء برنجزارها را هرچه سریعتر شروع کنند

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ طهمورث عموپور فرماندار رودبار در جلسه قرارگاه جهادی آب شهرستان گفت؛ با توجه به کمبود منابع آب کشاورزی در سال جاری، کشاورزان زحمتکش نشاء برنجزارها را هرچه سریعتر آغاز کنند.

 

عموپور اذعان کرد؛ هدف دولت مردمی ایران قوی آیت الله دکتر رئیسی خدمت به همه اقشار جامعه به ویژه کشاورزان سختکوش است، همچنین در این زمینه همه مسئولان شهرستانی موظف هستند تلاش های خود را در این زمینه نسبت به گذشته مضاعف تر کنند.

 

فرماندار رودبار یاد آور شد؛ کشاورزان نهر آب کشاورزی مزارع خود را هرچه سریعتر لایه روبی کنند تا از آب استفاده بهینه شود.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان بیان داشت؛ سال گذشته با تدابیر جناب آقای دکتر عباسی استاندار گیلان و با تشکیل جلسه قرارگاه جهادی آب در سطح استان، در زمینه شالیزارهای کشاورزان هیچگونه مشکلی نداشتیم.

 

عموپور تاکید کرد؛ با تلاش های بخشداران، جهاد کشاورزی، امور منابع آب ، دهیاران و شوراهای روستاهای سطح شهرستان ، بحث لایروبی انهار و ترمیم و ساختن سردهنه ها آغاز گردیده و انشاالله در زمان مقرر آبرسانی شالیزارهای کشاورزان را شروع خواهیم کرد که در این زمینه لازم است کشاورزان شالیکار نهایت همکاری را با متولیان امر در شهرستان داشته باشند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد؛ بخشداران شهرستان با هماهنگی شوراها و دهیاران نسبت به تعیین و معرفی مابقی میراب ها در اسرع وقت اقدام نمایند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار