فرماندار رودبار در جلسه بررسی کارگروه آرد و نان عنوان کرد؛

سلامت مردم خط قرمز من است

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 15 مارس 2023 | 17:55 ب.ظ
سلامت مردم خط قرمز من است به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ طهمورث عموپور فرماندار رودبار در جلسه بررسی کارگروه آرد و نان که با حضور مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان و جمعی از نانوایان برگزار شد، گفت؛ در بحث سلامت مردم با احدی تعارف ندارم و سلامت مردم خط قرمز بنده است. وی گفت؛ با توجه به فرمایشات […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ طهمورث عموپور فرماندار رودبار در جلسه بررسی کارگروه آرد و نان که با حضور مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان و جمعی از نانوایان برگزار شد، گفت؛ در بحث سلامت مردم با احدی تعارف ندارم و سلامت مردم خط قرمز بنده است.

وی گفت؛ با توجه به فرمایشات دکتر عباسی استاندار گیلان ، در ایام پایان سال، شهرستان رودبار به تنهایی هم تراز با استان گیلان است.

عموپور تصریح کرد؛ نانوایی ها از کمبود آرد رنج می برند و رفع دغدغه و رسیدگی به مشکلات نانوایان وظیفه مسئولان است.

فرماندار رودبار یاد آور شد؛ استفاده از جوش شیرین ممنوع است، چنانچه نانوایان از این مواد مضر استفاده کنند با فرد متخلف بشدت برخورد قاطع قانونی انجام میشود.

وی افزود؛ ارسال آرد بی کیفیت به شهرستان ، برابر قانون علیه شرکت تولیدی آرد اعلام جرم خواهد شد، پسندیده مردم نیست که آرد بی کیفیت در اختیارشان قرار بگیرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان رودبار گفت ؛ بیش از ۸۰ درصد مسیر های شهرستان رودبار کوهستانی و صعب‌العبور است، مسئولین شهرستانی باید نانوایان مناطق دور دست را ویژه ببینند.

عموپور اذعان داشت؛ اعضای کارگروه ستاد تنظیم بازار شهرستان رودبار با دقت و حساسیت بیشتری بازرسی و نظارت مستمر بر عملکرد نانوایی ها دارند.

فرماندار رودبار گفت؛ مشکلات کارت خوان ها باید پیگیری شود، برای شرکت و ارگانی که وظیفه اش پشتیبانی و خدمات رسانی به دستگاه های کارت خوان نانوایی ها است و در این زمینه تعلل و کاهلی می‌کنند اعلام جرم خواهد شد، خدمات دهی آسان به مردم اولیت کاری دستگاههای اجرایی است .

وی اظهار داشت ؛ بنده بعنوان خدمت گذار مردم شریف شهرستان رودبار ، در همه زمینه ها، مشکلات را به مسئولان استانی و استاندار انعکاس میدهم و پیگیر مشکلات میشوم.

عموپور خاطرنشان کرد؛ از زحمات بی منت شما نانوایان که همه روزه به مردم عزیز  و مسافران، خدمات دهی میکنید تقدیر و تشکر را دارم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار