فرمانده انتظامی رودبار خبر داد:

انهدام باند حفاري غيرمجاز در عمارلوی رودبار 

مجید رضایی
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 2 مارس 2023 | 17:30 ب.ظ
انهدام باند حفاري غيرمجاز در عمارلوی رودبار  فرمانده انتظامي رودبار از شناسايي و دستگيري اعضاي باند 4 نفره حفاري غيرمجاز در یکی از روستاهای بخش عمارلو اين شهرستان خبر داد.   به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر ، سرهنگ “عيسي روشن‌قلب” اظهار داشت: مبارزه با سودجوياني كه با چپاول ميراث گذشتگان به دنبال رسيدن به مقاصد شوم خود هستند، همواره در […]

فرمانده انتظامي رودبار از شناسايي و دستگيري اعضاي باند 4 نفره حفاري غيرمجاز در یکی از روستاهای بخش عمارلو اين شهرستان خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر ، سرهنگ “عيسي روشن‌قلب” اظهار داشت:

مبارزه با سودجوياني كه با چپاول ميراث گذشتگان به دنبال رسيدن به مقاصد شوم خود هستند، همواره در اولويت كار مجموعه انتظامي قرار دارد.

 

وي در ادامه با بيان اينكه در پي دريافت خبري مبني بر انجام حفاري غيرمجاز در يكي از روستاهاي بخش عمارلو رودبار، بررسي موضوع بلافاصله در دستور كار پليس قرار گرفت گفت:

ماموران انتظامي بخش عمارلو پس از اطمينان از صحت موضوع با هماهنگي قضائي به محل مورد نظر اعزام و 4 نفر را حين حفاري غيرمجاز دستگير كردند.

 

فرمانده انتظامي شهرستان رودبار به حفر گودالي به عمق 5 و عرض 2 متر توسط متهمان اشاره كرد و گفت:

متهمان 30، 36، 37 و 38 ساله با تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شدند.

اين مقام انتظامي در پايان با اعلام اينكه اشیای باستانی ریشه در پيشينه تاريخي هر ملتی دارد و بايد به عنوان ميراثی برای آيندگان حفظ شود از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشابه، مراتب را بلافاصله از طريق سامانه 110 به پليس اطلاع دهند

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار