در اولین کنگره استانی بانوان تاثیرگذار استان گیلان صورت پذیرفت؛

عنوان بانوی برتر استان گیلان در زمینه علمی، پژوهشی و فناوری به یک رودباری رسید

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 21 فوریه 2023 | 14:16 ب.ظ
عنوان بانوی برتر استان گیلان در زمینه علمی، پژوهشی و فناوری به یک رودباری رسید ‍ تجلیل از ۲۲ بانوی گیلانی در اولین کنگره بانوان تاثیرگذار استان گیلان اولین کنگره استانی بانوان تاثیرگذار  با حضور استاندار گیلان و جمعی از مسئولین استان   برگزار شد. در این کنگره که با همت و تلاش دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گیلان در سالن اجتماعات بانک ملی شهر رشت برگزار شد، دکتر عباسی  […]

‍ تجلیل از ۲۲ بانوی گیلانی در اولین کنگره بانوان تاثیرگذار استان گیلان

اولین کنگره استانی بانوان تاثیرگذار  با حضور استاندار گیلان و جمعی از مسئولین استان   برگزار شد.

در این کنگره که با همت و تلاش دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گیلان در سالن اجتماعات بانک ملی شهر رشت برگزار شد، دکتر عباسی  استاندار گیلان با اشاره به نقش تاثیرگذار بانوان و موفقیت‌های آنان در بخش‌های مختلف جامعه گفت: تاثیر بانوان در جامعه بسیار سازنده و قابل تحسین است و بانوان تاثیرگذار و موفق در این استان خوب می‌درخشند.

نماینده عالی دولت در استان گیلان ضمن قدردانی از تلاش های زنان در عرصه های مختلف جامعه گفت: در بسیاری از مناطق استان، زنان فعال به شیوه های گذشته در روستاها  فعالیت دارند و نقش آنان بسیار سازنده می باشد.

دکتر عباسی به نقش امروز بانوان در جامعه اسلامی و تاثیرگذاری آنان در بخش‌های مختلف اشاره کرد و  گفت: زن ایرانی با سبقه اسلامی، عنوان یک خانواده پایدار و محکم برای تمام دنیا است و ما نیازی به الگوی غرب نداشته و نداریم‌.

استاندار گیلان افزود: امروزه نقش بانوان ایرانی در توسعه و پیشرفت جامعه و رشادت های مادران و همسران شهدای والامقام کشور بر کسی پوشیده نیست و نقش آنان در تحکیم خانواده و همسرداری قابل تحسین است.

گفتنی است: در اولین کنگره استانی بانوان تاثیرگذار، از میان بیش از  ۶۰۰ بانوی شاخص  استان گیلان ۲۲ بانوی برتر به عنوان منتخبین استان در عرصه های مختلف از جمله: کارآفرینی ، علمی_پژوهشی، سلامت و جمعیت، جهاد تبیین ، ورزشی، ایثار و مقاومت، سیاسی و اجتماعی  انتخاب ‌و از تلاش ها و زحمات آنان تجلیل بعمل آمد.

شایان ذکر است: بانوی رودباری  سرکار خانم دکتر طیبه بشارتی سیدانی  به عنوان بانوی برتر استان گیلان در زمینه علمی، پژوهشی و فناوری  انتخاب و از ایشان تجلیل بعمل آمد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار