با صدور پیامی صورت پذیرفت؛

دعوت مشترک امام جمعه، فرماندار و نماینده رودبار از مردم انقلابی شهرستان برای حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 9 فوریه 2023 | 06:33 ق.ظ
دعوت مشترک امام جمعه، فرماندار و نماینده رودبار از مردم انقلابی شهرستان برای حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ‍ پیام مشترک فرماندار ، نماینده و امام جمعه رودبار درخصوص حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن “بسم الله الرحمن الرحیم” بار دیگر در آستانه بیست و دوم بهمن قرار داریم و این بار چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را در حالی جشن می گیریم که تجربه مکرر اوهام و […]

‍ پیام مشترک فرماندار ، نماینده و امام جمعه رودبار درخصوص حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن

“بسم الله الرحمن الرحیم”

بار دیگر در آستانه بیست و دوم بهمن قرار داریم و این بار چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را در حالی جشن می گیریم که تجربه مکرر اوهام و رویای معاندان برای شکست انقلاب هنوز برایشان درس نشده است.

بهار دیدنی و شگفت انگیز زمستان ۵۷ که با هدایت‌های مرجعیت دینی و همراهی های امت آگاه و بصیر رقم خورده است روز به روز پر طراوت تر و درخشان تر به سوی قله های افتخار و اقتدار پیش می رود.

در تمام شیرینی ها و تلخی های چهل و چهار سال گذشته با هم و درکنار هم گام های استوار و محکم برداشتیم و انقلاب مان را چنان تعالی بخشیده ایم که طعنه زنندگان و ریش کنندگان آن عرض خود می برند و دوستداران و همدلان آن در ساحل آرامش به سر می برند.

اینک که به روز حضور نزدیک شده ایم، از مردمان نازنین شهرستان رودبار انتظار داریم با حماسه سازی خود در ۲۲ بهمن امسال افتخار آفرینی های سالهای متمادی انقلاب را با شکوه و جلال تمام تر تکرار کنند.

عزتمندی، سعادتمندی و عاقبت بخیری همگان را در پرتو عنایات خداوند متعال و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی و تلاش های دولت مردمی و انقلابی ایران قوی آیت الله رئیسی آرزومندیم.

سید حسن سید محمدی امام جمعه شهرستان رودبار

مهرداد گودرزوند نماینده مردم شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی

طهمورث عموپور فرماندار شهرستان رودبار

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار