آبزن رئیس هیات هاکی شهرستان رودبار خبر داد:

چهار بانوی هاکی باز شهرستان رودبار به اردوی تیم ملی دعوت شدند

M.R.M
تاریخ انتشار: شنبه 28 جولای 2018 | 10:02 ق.ظ
چهار بانوی هاکی باز شهرستان رودبار به اردوی تیم ملی دعوت شدند به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از آوای یونس ،رییس هیات هاکی شهرستان رودبار اظهار کرد: پس از کسب مقتدرانه قهرمانی لیگ هاکی کشور توسط شیر دختران هاکی شهرستان رودبار به نمایندگی از استان گیلان و کسب پر افتخار نخست لیگ موجی از شادی در بین مردم استان گیلان و شهرستان رودبار […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از آوای یونس ،رییس هیات هاکی شهرستان رودبار اظهار کرد:

پس از کسب مقتدرانه قهرمانی لیگ هاکی کشور توسط شیر دختران هاکی شهرستان رودبار به نمایندگی از استان گیلان و کسب پر افتخار نخست لیگ موجی از شادی در بین مردم استان گیلان و شهرستان رودبار به وجود آمد.

رئیس هیات هاکی شهرستان رودبار ادامه داد:

تلاش های شبانه روزی مینا حسنی مربی با انگیزه و جوان تیم منتخب هاکی گیلان، حمایت های مدیر کل ورزش و جوانان استان،تلاش ها و حمایت های ورزشی فرماندار و نماینده مردم شهرستان رودبار،بازیار رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان و هیات هاکی استان گیلان با غیرتی که بازیکنان به خرج دادند موجب کسب این عنوان ارزشمند ورزشی شد.

آبزن خاطر نشان نمود:

علاوه بر کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر کسب عنوان فنی ترین بازیکن توسط زیبا یحیوی بازیکن ارزشمند تیم هاکی نشان از اهمیت این ورزش دارد.
رئیس هیات هاکی شهرستان رودبار افزود: امسال نیز با تمیرینات فشرده ای که بازیکنان هاکی شهرستان رودبار زیر نظر مربی زحمتکش تیم سرکار خانم مینا حسنی که سابقه عضویت در تیم ملی و کاپیتانی تیم ملی را دارد داشتند تعداد ۴ نفر از این بازیکنان به نام های:
۱- شیدا ذوقی
۲- مریم حیدری
۳- معصومه لطفی
۴- زیبا یحیوی

به اردوی تیم ملی هاکی که از ۱۲ لغایت ۱۹ مردادماه در اردبیل برگزار می شود همراه با مینا حسنی مربی تیم ملی حضور پیدا کنند.
رئیس هیات هاکی شهرستان رودبار در خاتمه این موفقیت بزرگ را به بازیکنان دعوت شده و مربی تیم ملی هاکی جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار