رئیس اداره حفاظت محیط زیست رودبار خبر داد:

تصویربرداری از یک پلنگ ایرانی در ارتفاعات رودبار

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 26 ژانویه 2023 | 09:34 ق.ظ
تصویربرداری از یک پلنگ ایرانی در ارتفاعات رودبار رئیس اداره حفاظت محیط زیست رودبار از تصویربرداری از یک پلنگ ایرانی در ارتفاعات این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، علی فرهی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست رودبار اعلام کرد: در ارتفاعات یکی از زیستگاه های شهرستان رودبار، از پلنگ ایرانی که بزرگترین گربه سان ایران است، تصویربرداری شد. وی […]

رئیس اداره حفاظت محیط زیست رودبار از تصویربرداری از یک پلنگ ایرانی در ارتفاعات این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، علی فرهی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست رودبار اعلام کرد: در ارتفاعات یکی از زیستگاه های شهرستان رودبار، از پلنگ ایرانی که بزرگترین گربه سان ایران است، تصویربرداری شد.

وی با اعلام این خبر گفت: رودبار به عنوان پهناورترین شهرستان گیلان، به واسطه موقعیت اقلیمی ویژه خود، در کمربند طلایی اکولوژیکی که به آن منطقه بین اقلیمی می‌گویند قرار گرفته و به همین سبب دارای تنوع بی‌نظیری در گونه‌های گیاهی و جانوری خود می باشد.

فرهی افزود رودبار با داشتن گوشتخواران بزرگ همچون خرس قهوه‌ای و علفخواران شاخص همچون گوزن‌های مرال و شوکا و گونه پازن باعث گشته تا تقریبا نیمی از این شهرستان به عنوان مناطق حفاظت شده و شکار ممنوع و همچنین اثرهای طبیعی ملی تحت حفاظت و نگهداری  محیط زیست باشد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار