نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در شهرستان رودبار؛

کنکور سراسری شهرستان رودبار در فضایی سالم و آرام توام با رضایت داوطلبان برگزار شد

مجیدرضائی
تاریخ انتشار: جمعه 20 ژانویه 2023 | 15:57 ب.ظ
کنکور سراسری شهرستان رودبار در فضایی سالم و آرام توام با رضایت داوطلبان برگزار شد لبخند رضایت بر چهره داوطلبان کنکور سراسری در شهرستان رودبار نقش بست نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در شهرستان رودبار در گفتگویی اختصاصی گفت : آزمون کنکور سراسری در شهرستان رودبار در کمال صحت و آرامش در فضای مطلوب طی دو روز برگزار شد. دکتر سید موسی رئیسی ریاست آموزشکده سید الشهدای شهر […]

لبخند رضایت بر چهره داوطلبان کنکور سراسری در شهرستان رودبار نقش بست

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در شهرستان رودبار در گفتگویی اختصاصی گفت : آزمون کنکور سراسری در شهرستان رودبار در کمال صحت و آرامش در فضای مطلوب طی دو روز برگزار شد.

دکتر سید موسی رئیسی ریاست آموزشکده سید الشهدای شهر رستم آباد ( تنها دانشکده دولتی شهرستان رودبار ) و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در شهرستان رودبار در گفتگویی در خصوص برگزاری آزمون کنکور سراسری در این شهرستان اظهار داشت : از اوایل هفته جاری با هماهنگی فرمانداری ، شهرداری و ادارات تابعه ،محل برگزاری آزمون کنکور سراسری آماده سازی شد.

وی با اشاره به برگزاری آزمون در روزهای پنج شنبه و جمعه (در دو نوبت صبح و عصر ) گفت: آزمون گروه‌های علوم تجربی و زبان خارجی در صبح و عصر پنج شنبه ۲۹ دی ماه و آزمون گروههای علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی و هنر در صبح و عصر ۳۰دی ماه ۱۴۰۱ برگزار شد که در مجموع حدود ۷۹۱ داوطلب را این آزمونها شرکت کردند.

دکتر رئیسی تاکید کرد : آزمون کنکور سراسری شهرستان رودبار در فضای سالم و در کمال صحت و آرامش برگزار گردید که رضایت و خرسندی داوطلبان را نیز به همراه داشت .

وی ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبان شرکت کننده در آزمون ادامه داد : لبخند رضایت داوطلبان این آزمون موجب خوشنودی ما و عوامل اجرایی است.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در شهرستان رودبار تصریح کرد : از زحمات و تلاشهای تمامی عوامل اجرایی و دست اندرکاران برگزاری آزمون سراسری در شهرستان تشکر و قدردانی می کنم و به این عزیزان خدا قوت می گویم.

گفتنی است در پایان آزمون سراسری در عصر جمعه از بانوان و عوامل اجرایی آزمون با اهدای جوایز و شاخه گل قدردانی شد، قابل ذکر است آمار داوطلبان شرکت کننده در این شهرستان در گروه علوم تجربی ۳۰۷ نفر ( ۲۱۰ زن و ۹۷ مرد ) ، در گروه زبان های خارجی ۵۲ نفر (۳۶ زن و ۱۶ مرد ) ، در گروه علوم ریاضی و فنی ۸۱ نفر ( ۲۸ زن و ۵۳ مرد )، در گروه علوم انسانی ۳۲۹ نفر ( ۲۲۱ زن و ۱۰۸ مرد )و در گروه هنر ۲۲ نفر ( ۱۷ زن و ۵ مرد ) بود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار