فرداسماعیلی جایگزین رهبرشاد در اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رودبار شد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 18 ژانویه 2023 | 16:01 ب.ظ
فرداسماعیلی جایگزین رهبرشاد در اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رودبار شد مراسم تکریم و معارفه رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان رودبار با حضور فرماندار رودبار، مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان و جمعی از مسئولان شهرستانی برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، فرماندار رودبار در جلسه تکریم و معارفه رئیس اوقاف و امور خیریه :روحانیون فرهیخته بخشی از کارهای فرهنگی شهرستان را […]

مراسم تکریم و معارفه رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان رودبار با حضور فرماندار رودبار، مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان و جمعی از مسئولان شهرستانی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، فرماندار رودبار در جلسه تکریم و معارفه رئیس اوقاف و امور خیریه :روحانیون فرهیخته بخشی از کارهای فرهنگی شهرستان را به دوش میکشند

 

طهمورث عموپور در جلسه تکریم و معارفه گفت: روحانیون فرهیخته و دغدغه مند و علاقمند به اعتلای شهرستان رودبار بخشی از کارهای فرهنگی را به دوش میکشند.

 

وی افزود : در جهاد تبیین مورد تاکید رهبر معظم انقلاب ، ائمه جمعه و روحانیون با روشنگری و نقش‌آفرینی تاثیرگذار خود می توانند کارهای عظیم و ماندگار انجام دهند.

 

فرماندار همچنین با اشاره به اقدامات اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی در اوقاف و امور خیریه گفت : سرمایه‌گذاری در اوقاف زمینه ساز کارهای فرهنگی است از این رو از این بستر که نمونه آن را در امامزاده محمد حنفیه بیورزین شاهدیم ، بهره مند شویم.

وی با قدردانی از زحمات حجت‌الاسلام و المسلمین رهبر شاد گفت : حضور و مسئولیت وی در اوقاف و امور خیریه رودبار با حسن خلق ، رفتار خوب و پیگیریهای نتیجه بخش و رضایتمند بود.

در این جلسه با قدردانی از زحمات حجت‌الاسلام و المسلمین حمید رهبر شاد ، رضا فرد اسماعیلی به عنوان مسئول جدید اوقاف و امور خیریه رودبار معرفی شد

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار