بخشدار خورگام:

راه‌های فرعی و اصلی بخش خورگام باز و تردد فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: دوشنبه 16 ژانویه 2023 | 06:28 ق.ظ
راه‌های فرعی و اصلی بخش خورگام باز و تردد فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است بخشدار خورگام رودبار با بیان اینکه بارش برف در ارتفاعات خورگام به نیم متر می رسد، گفت: در حال حاضر راه‌های فرعی و اصلی باز و تردد فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ محمدرضا باقری با اشاره به جزئیات شرایط جوی در بخش خورگام رودبار، اظهار کرد: […]

بخشدار خورگام رودبار با بیان اینکه بارش برف در ارتفاعات خورگام به نیم متر می رسد، گفت: در حال حاضر راه‌های فرعی و اصلی باز و تردد فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ محمدرضا باقری با اشاره به جزئیات شرایط جوی در بخش خورگام رودبار، اظهار کرد: ارتفاع برف که بارش آن یک هفته‌ای است در خورگام آغاز شده در پایین دست ۳۰ سانتیمتر و در ارتفاعات و مناطق روستایی شاه شهیدان و گلنگش به نیم متر هم می‌رسد.

وی از بازگشایی مسیر خورگام به دیلمان خبر داد و افزود: با تلاش عوامل راهداری شهرستان محور مواصلاتی دو شهرستان رودبار و سیاهکل بازگشایی شد و تردد در آن جریان دارد.

بخشدار خورگام با تقدیر از تلاش عوامل راهداری و ستاد مدیریت بحران شهرستان، بیان کرد: در حال حاضر راه‌های فرعی و اصلی بخش خورگام باز و تردد فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

 

باقری با اشاره به برودت هوا و یخ زدگی و احتمال لغزندگی محورها، از مردم خواست تا حد امکان از تردد غیر ضرور در محورهای اصلی و فرعی بخش خورگام خودداری کرده و سفرشان را به زمان مناسب‌تری موکول کنند.

 

وی با اشاره به بازدیدهای سرزده از نانوایی‌های بخش خورگام، افزود: با توجه به پیش بینی‌هایی که ستاد مدیریت بحران شهرستان و بخش از قبل صورت داده بود تاکنون مشکلی در تأمین سوخت و آرد مورد نیاز نانوایی‌ها وجود ندارد.

 

بخشدار خورگام از قطعی چند ساعته برق ۸ روستای این بخش خبر داد و اضافه کرد: به محض دریافت گزارش قطعی برق در برخی روستاهای خورگام، پیگیری این موضوع در دستور کار قرار گرفت و برق این روستاها مجدد وصل شد.

 

باقری با اشاره به قطعی برق در یکی از روستاهای خورگام به دلیل سرقت کابل‌ها، اضافه کرد: برق روستای گلنگش خورگام به دلیل سرقت کابل‌ها چند ساعتی قطع و سپس با تلاش همکاران اداره برق این مشکل برطرف شد.

 

وی با تقدیر از ستاد مدیریت بحران و همچنین خبرنگاران و رسانه‌ها، افزود: اطلاع رسانی به موقع از سوی خبرنگاران و اصحاب رسانه خدمات دهی ستاد مدیریت بحران را تسهیل می بخشد.

 

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار