فرماندار رودبار در بازدید از راهدار خانه حشمت آباد بخش خورگام:

تمامی راههای شهرستان رودبار باز است

مجیدرضائی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 11 ژانویه 2023 | 16:47 ب.ظ
تمامی راههای شهرستان رودبار باز است به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ طهمورث عموپور فرماندار رودبار در بازدید از راهداری خانه بخش خورگام گفت: با دستور دکتر عباسی استاندار گیلان ،جلسه ستاد بحران شهرستان رودبار تشکیل شد و در این جلسه امکان سنجی بخش های خصوصی و ادارات دولتی برای بارش برف انجام شد.   وی افزود؛ بخشداران، دهیاران و […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ طهمورث عموپور فرماندار رودبار در بازدید از راهداری خانه بخش خورگام گفت: با دستور دکتر عباسی استاندار گیلان ،جلسه ستاد بحران شهرستان رودبار تشکیل شد و در این جلسه امکان سنجی بخش های خصوصی و ادارات دولتی برای بارش برف انجام شد.

 

وی افزود؛ بخشداران، دهیاران و شوراهای روستاهای سطح شهرستان ، در مواقع بحران پای کار هستند و تاکید شده است از امکانات موجود از جمله ماسه و نمک برای جلوگیری از یخ زدگی جادهها استفاده بهینه داشته باشند.

عموپور تاکید کرد؛ در شهرستان رودبار شاهد حداکثر بارش برف حدود ۳۰ سانتی متر در روستای شاه شهیدان بودیم، که قریب ۴ شبانه روز توسط عوامل‌ زحمتکش راهداری و حمل نقل ای جاده ای شهرستان برف روبی و بازگشایی راهها انجام شد.

فرماندار یاد آور شد؛ خوشبخاته در شهرستان رودبار با بحران بارش برف و باران مواجه نیستم، درخواست داریم مردم عزیز از سفر های غیر ضروری به مناطق روستایی شهرستان اجتناب کنند و به روز دیگری مولکول نکنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان رودبار خاطر نشان کرد؛ همراه داشتن زنجیرچرخ، آذوقه و لباس گرم در روزهای برفی برای رانندگان الزامی است.

عموپور فرماندار رودبار در پایان تصریح کرد؛ از بخشداران ، دهیاران، شوراها و عوامل راهداری شهرستان رودبار که همیشه در روز های برفی حضور موثری دارند تقدیر و تشکر  را دارم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار