معاون روابط عمومی و تشریفات استانداری گیلان:

روابط عمومی های دستگاه‌های اجرایی گیلان ارزیابی می شوند

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 28 دسامبر 2022 | 18:38 ب.ظ
روابط عمومی های دستگاه‌های اجرایی گیلان ارزیابی می شوند معاون روابط عمومی و تشریفات استانداری گیلان مطرح کرد:   معاون اداره کل روابط عمومی و تشریفات استانداری گیلان از برگزاری انتخابات و تشکیل شورای روابط عمومی‌های استان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: عملکرد روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی سراسر استان در نیمه دوم امسال، مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی […]

معاون روابط عمومی و تشریفات استانداری گیلان مطرح کرد:

 

معاون اداره کل روابط عمومی و تشریفات استانداری گیلان از برگزاری انتخابات و تشکیل شورای روابط عمومی‌های استان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: عملکرد روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی سراسر استان در نیمه دوم امسال، مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، محمد بینا با اشاره به ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی سراسر استان در نیمه دوم امسال، افزود: در راستای تحقق جهاد تبیین، انعکاس فعالیت‌ها و عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان با هدف آگاهی بخشی بیش از پیش افکار عمومی، این اقدام در سال آینده به صورت فصلی انجام می‌شود.

 

وی تصریح کرد: براساس دستور دکتر اسدالله عباسی مقام عالی اجرایی گیلان، مدیران روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان، فعالیت‌های شش ماهه دوم سال ۱۴۰۱ را در قالب‌های حرفه‌ای و رایج برای روابط عمومی استانداری گیلان ارسال می‌کنند.

 

وی با تأکید براینکه این اقدامات باید تا پانزدهم اسفند ماه برای استانداری ارسال شود، افزود: براساس برنامه ریزی‌های مدون، رصد دقیق پرتال‌های همه ادارات کل و سازمان‌ها در شش ماهه دوم سال و بررسی آثار و عملکردهای ارسال شده از شاخص‌های ارزیابی دستگاه‌های اجرایی استان است.

 

بینا با بیان اینکه امتیازهای لازم براساس ارزیابی‌های صورت گرفته به روابط عمومی‌ها تعلق می‌گیرد، یادآورشد: پنج مدیر روابط عمومی که بالاترین رتبه را در رده‌بندی کسب کنند از طریق رسانه‌ها به افکارعمومی معرفی و ضمن لحاظ امتیاز در ارزیابی دستگاه مربوطه، از برگزیدگان توسط استانداری تقدیر خواهد شد.

 

وی با اشاره به ارسال گزارش‌های نهایی برای وزارت کشور و ریاست جمهوری، خاطرنشان کرد: ضرورت دارد مدیران روابط عمومی سازمان‌ها و ادارات کل استان بر میزان تلاش روزانه خود برای آگاهی افکار عمومی، تحقق جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری و برقراری ارتباط مداوم بین سازمان‌ها و افکار عمومی افزوده و بر فعالیت‌های کیفی و کمی خود بیفزایند.

 

محمد بینا همچنین از انتخابات و تشکیل شورای عالی روابط عمومی‌های استان در آینده نزدیک خبر داد و عنوان کرد: ارتباط مستمر با رسانه‌های صاحب امتیاز و معتبر سراسر استان از برنامه‌های این شورا خواهد بود که اطلاع‌رسانی کافی در دی ماه جاری انجام خواهد شد.

 

وی با تاکید بر ضرورت آموزش روابط عمومی‌های ادارات کل، فرمانداری‌ها و سازمان‌ها، بخش‌های صنعت و خدمات اعلام کرد: در این راستا برنامه‌های معینی تدوین شده که روند آموزش‌ها از بهمن ماه امسال گسترده‌تر خواهد شد.

 

معاون روابط عمومی و تشریفات استانداری با اشاره به توصیه‌های موکد و به حق نماینده عالی دولت در استان مبنی بر فعال‌سازی شورای اطلاع‌رسانی گیلان عنوان کرد: طی روزهای آینده، این شورا فعالیت‌های عملیاتی خود را با نگاه جامع به اطلاع‌رسانی از اقدامات صورت گرفته آغاز و ضمن ارائه طریق به رسانه‌ها و روابط عمومی‌های گیلان، ماهانه گزارش‌های مدونی به مدیران استانی و کشوری ارسال خواهد کرد.

 

وی از همه رسانه‌های معتبر استان و روابط عمومی‌های سازمان‌ها و اداره‌های کل، بخش‌های صنعت و خدمات، مراکز دانشگاهی و دانش بنیان‌ها و حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی خواست در راستای انجام و اجرای دقیق این برنامه‌ها همکاری، همدلی و همراهی داشته باش

 

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار