مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گیلان:

بیشترین مشکلات مسکن مهر کشور مربوط به استان گیلان است

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 29 نوامبر 2022 | 16:42 ب.ظ
بیشترین مشکلات مسکن مهر کشور مربوط به استان گیلان است مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با اشاره به اینکه بیشترین مشکلات مسکن مهر در کشور مربوط به استان گیلان است، گفت: در استان خانواده های بسیاری درگیر ماجرای نیمه کاره مانده مسکن مهر بوده و تلاش ها جهت حل مشکلات این زمینه از جمله در شهرستان آستارا ادامه دارد. به گزارش پایگاه خبری […]

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با اشاره به اینکه بیشترین مشکلات مسکن مهر در کشور مربوط به استان گیلان است، گفت: در استان خانواده های بسیاری درگیر ماجرای نیمه کاره مانده مسکن مهر بوده و تلاش ها جهت حل مشکلات این زمینه از جمله در شهرستان آستارا ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، سیاوش آقاجانی در دیدار با عنایت رضایی‌پور نودهی فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا با اشاره به مشکلات متعدد پروژه‌های مسکن مهر استان گیلان تصریح کرد: مالکان و ذینفعان باید برای اتمام هرچه سریعتر پروژه‌ها با تعاونی‌ها همکاری کنند، بیشترین مشکلات مسکن مهر در کشور مربوط به استان گیلان است و اگرچه به لحاظ موقعیت مکانی، پروژه‌های مسکن مهر استان در موقعیت منطقه ای بسیار مناسبی هستند، اما به لحاظ پیمانکاران، مشاوران و ناظران، هم اکنون شاهد بروز مشکلات بسیاری در مسکن های مهر استان گیلان هستیم.

وی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم ناخواسته با مشکلات مسکن مهر مواجه شد، بیان کرد: در استان گیلان خانواده های بسیاری درگیر ماجرای نیمه کاره مانده مسکن مهر هستند و تلاش ها در این زمینه از جمله در شهرستان آستارا ادامه دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان در مورد پروژه تعاونی ثارالله شهرستان آستارا بیان کرد: مسائل این تعاونی در نشستی با دستور کار بررسی تعاونی‌های مشکل‌دار گیلان پیگیری شد و پیمانکار در نشست حضور یافت و در نهایت بررسی کارشناسان نشان داد که پیمانکار خطایی ندارد و هیئت مدیره متواری عامل مشکلات به وجود آمده هستند.

آقاجانی با تاکید بر اینکه هیئت مدیره تعاونی مورد نظر پای کار نیستند و در مرحله نخست، این پروژه باید متولی پیدا کند تا بقیه مسائل به تدریج برطرف شود، عنوان کرد: امید می‌رود با اجرا شدن صورتجلسه مشکلات موجود مربوط به این پروژه نیز برطرف شود.

فرماندار آستارا نیز در این دیدار با اشاره به اینکه پروژه مسکن مهر آستارا از سال ۱۳۸۷ آغاز شد و قرار بود در مجموع به میزان ۹۰۰ واحد احداث شود که تاکنون حدود ۵۰۰ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است، بیان کرد: سایر واحدهای باقی مانده با پیشرفت فیزیکی متفاوت نیمه کاره هستند.

عنایت رضایی پور با اشاره به اینکه پروژه مسکن مهر آستارا باید هرچه سریعتر تعیین تکلیف شود، اما کرد: از جمله مسائل پروژه مسکن مهر آستارا این بود که باید قیمت واحدها برای همه مالکان یکسان محاسبه می شد اما با توجه به تاخیر در تکمیل پروژه‌ها، مشکلاتی بسیاری به وجود آمد.

نماینده عالی دولت در آستارا با اشاره به اینکه در هر صورت همه باید تلاش مضاعفی داشته باشیم تا پروژه مسکن مهر به سرانجام برسد، گفت: عده‌ای از شهروندان به تعاونی ها اعتماد کرده و به پروژه مسکن مهر ورود کرده‌اند و اکنون ما به عنوان مسئولان استانی و شهرستانی وظیفه داریم تا به موضوع ورود کرده و مشکلات موجود را برای رفاه مردم برطرف کنیم.

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار