مردم شهرستان رودبار در آتش بی عدالتی و بی کفایتی برخی مدیران در حال سوختن هستند

تاریخ انتشار: شنبه 26 نوامبر 2022 | 14:06 ب.ظ
مردم شهرستان رودبار در آتش بی عدالتی و بی کفایتی برخی مدیران در حال سوختن هستند استاندار گیلان ضمن بازدید از روند عملیات اطفای زمینی و هوایی حریق جنگل‌های رستم آباد رودبار، تاکید کرد: از همه امکانات، تجهیزات و تمام توان برای اطفای حریق اسفاده شود. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، دکتر اسدالله عباسی امروز (شنبه) با حضور در ارتفاعات سلانسر بخش رستم آباد رودبار ضمن بازدید میدانی از […]

استاندار گیلان ضمن بازدید از روند عملیات اطفای زمینی و هوایی حریق جنگل‌های رستم آباد رودبار، تاکید کرد: از همه امکانات، تجهیزات و تمام توان برای اطفای حریق اسفاده شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، دکتر اسدالله عباسی امروز (شنبه) با حضور در ارتفاعات سلانسر بخش رستم آباد رودبار ضمن بازدید میدانی از روند عملیات اطفای زمینی حریق جنگل‌های این شهرستان و نیز اطفای هوایی بوسیله دو فروند بالگرد هوافضای سپاه پاسداران که با پیگیری و هماهنگی نماینده عالی دولت در گیلان در این منطقه مستقر شدند، به خبرنگاران گفت:  وزش باد گرم و صعب العبور و کوهستانی بودن مناطق طعمه حریق شده رستم آباد رودبار سبب شده تا اطفای حریق جنگل های این منطقه با مشکل روبرو شده و طولانی شود.

وی با تاکید بر سرعت بخشیدن به روند عملیات اطفای حریق در جنگل های رستم آباد رودبار، افزود: ضمن تلاش مداوم نیروهای مردمی، بسیجی و ستاد مدیریت بحران استان و شهرستان و نیز استقرار یک فروند بالگرد هلال احمر؛ دو بالگرد هوا فضا سپاه پاسداران نیز برای اطفاء حریق جنگل های رستم آباد از پایتخت به گیلان اعزام شده و به امید خدا بزودی این آتش سوزی کنترل و مهار می شود.

استاندار گیلان با اشاره به مشارکت مردم، بسیجیان و نیروهای نظامی در کنار ستاد بحران در اطفاء حریق جنگل های رستم آباد، بیان کرد: از زمان شعله ور شدن آتش در این منطقه در جریان عملیات اطفا قرار گرفته و به جد پیگیر کنترل و مهار آتش سوزی جنگل های رستم آباد شدم.

دکتر عباسی با اشاره به سعه صدر و خویشتن داری مردم منطقه در بروز بحران، اضافه کرد: بر اساس گزارش های واصله میدانی و نیز اعضای ستاد بحران، هیچ تهدیدی متوجه منازل مسکونی اطراف مناطق آتش سوزی رستم آباد نیست و با تلاش های مردمی، نیروهای بسیجی و امدادی و اعزام بالگرد آتش را مهار خواهد شد.

استاندار گیلان با تاکید بر حفط و حراست از جنگل ها و منابع طبیعی به عنوان موهبتی الهی، افزود: مردم بهترین حافظان طبیعت و جنگل هستند و در این راستا کمک حال مسئولانند.

همچنین نشست ستاد مدیریت بحران به ریاست دکتر عباسی استاندار گیلان و با حضور اعضای ستاد مدیریت بحران استان، فرماندار، نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه رستم آباد و جمعی از مسئولان شهرستانی با محوریت مهار آتش سوزی جنگل های رستم آباد در شهرداری این شهر تشکیل شد

گریه های دکتر گودرزوند چگینی نماینده شهرستان رودبار در جلسه کمیته بحران و خطاب به استاندار گیلان:

مردم شهرستان من در آتش بی عدالتی و بی کفایتی برخی مدیران در حال سوختن هستند؛ همه جنگل ها و ثروت ملی شهرستان رودبار در حال نابودی است

وی افزود:

با نیروی انسانی جنگل ها خاموش نمی شود؛ چرا دست روی دست گذاشتید تا آتش به خانه های مردم سرایت کند؟

دکتر عباسی در این نشست بر تلاش مضاعف اعضای ستاد مدیریت بحران استان برای تسریع در روند اطفای حریق مناطق جنگلی رستم آباد تاکید و اظهار کرد: از همه امکانات و تجهیزات و با تمام توان باید برای اطفای حریق استفاده شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار