فرمانده انتظامی رودبار خبر داد:

دستگیری عاملان تعرض به پایگاه بسیج علی آباد منجیل

سید حسین فتاحی
تاریخ انتشار: دوشنبه 21 نوامبر 2022 | 09:32 ق.ظ
دستگیری عاملان تعرض به پایگاه بسیج علی آباد منجیل فرمانده انتظامی رودبار از دستگیری عاملان تعرض به پایگاه بسیج علی آباد منجیل تحت تاثیر شبکه‌های معاند در کمتر از ۲۴ ساعت این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سرهنگ عیسی روشن قلب گفت:در پی تعرض به این پایگاه بوسیله مواد آتش زا، شناسایی و دستگیری عاملان این اقدام در دستورکار […]

فرمانده انتظامی رودبار از دستگیری عاملان تعرض به پایگاه بسیج علی آباد منجیل تحت تاثیر شبکه‌های معاند در کمتر از ۲۴ ساعت این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سرهنگ عیسی روشن قلب گفت:در پی تعرض به این پایگاه بوسیله مواد آتش زا، شناسایی و دستگیری عاملان این اقدام در دستورکار پلیس رودبار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه عاملان تعرض به پایگاه بسیج علی آباد منجیل در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و دستگیر شدند افزود: ۲ متهم این پرونده پس از اعتراف به اعمال مجرمانه و ابراز پشیمانی از اقدامات خود تحت تاثیر شبکه‌های معاند با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی رودبار با اشاره به اینکه سن این افراد ۲۹ و ۳۵ساله است گفت:خانواده‌ها باید پیامد‌های قانونی و بلندمدت دستگیری و محکومیت را برای فرزندانشان تشریح کنند و نظارت بیشتری بر فرزندانشان داشته باشند.

سرهنگ روشن قلب از شهروندان خواست هرگونه اطلاعات و اخبار در خصوص فعالیت مخلان نظم و امنیت را از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار