ظهر امروز اتفاق افتاد؛

تصادف زنجیره ای 7 خودرو در محدوده سد منجیل

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 9 نوامبر 2022 | 17:36 ب.ظ
تصادف زنجیره ای 7 خودرو در محدوده سد منجیل معاون عملیات سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از مصدومیت شش تن در پی تصادف زنجیره‌ای هفت وسیله نقلیه سبک و سنگین در محدوده سد منجیل خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، مرتضی‌مرادی‌پور درباره جزییات وقوع این حادثه اظهار کرد: در ساعت ۱۵:۳۷ امروز چهارشنبه ۱۸ آبان، یک مورد حادثه تصادف زنجیره‌ای جاده‌ای در […]

معاون عملیات سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از مصدومیت شش تن در پی تصادف زنجیره‌ای هفت وسیله نقلیه سبک و سنگین در محدوده سد منجیل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، مرتضی‌مرادی‌پور درباره جزییات وقوع این حادثه اظهار کرد: در ساعت ۱۵:۳۷ امروز چهارشنبه ۱۸ آبان، یک مورد حادثه تصادف زنجیره‌ای جاده‌ای در محور رودبار به گیلوان، کنار سد منجیل به سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله پس از اعلام این حادثه نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر از نزدیک‌ترین پایگاه به محل حادثه اعزام شدند، گفت: پس از حضور امدادگران در محل مشاهده شد که تصادف میان یک دستگاه تریلی، یک دستگاه کامیون، دو دستگاه نیسان وانت و سه دستگاه خودرو سواری رخ داده است.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه امدادگران هلال احمر بلافاصله رسیدگی به وضعیت حادثه دیدگان را آغاز کردند، گفت: در مجموع در این تصادف ۱۵ تن دچار حادثه شدند که از این تعداد هفت مصدوم شدند. از این هفت نفر، شش نفر به مراکز درمانی انتقال داده شده و یک نفر نیز خدمات درمانی را در محل حادثه دریافت کرد.

مرادی‌پور افزود: برخی از حادثه‌دیدگان درون کابین خودروها گرفتار شده بودند که امدادگران سازمان امدادونجات با استفاده از تجهیزات مخصوص اقدام به رهاسازی آنان کردند.

وی درباره علت وقوع این حادثه نیز اظهارکرد: کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی با بررسی صحنه تصادف و شواهد موجود نسبت به اعلام دلیل وقوع این حادثه اظهارنظر خواهند کرد

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار