رئیس اداره خطوط شرکت برق منطقه‌ای گیلان خبر داد:

هزار و 100 مقره خط سیکل-لوشان تعویض شد

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: یکشنبه 6 نوامبر 2022 | 15:13 ب.ظ
هزار و 100 مقره خط سیکل-لوشان تعویض شد رئیس اداره خطوط شرکت برق منطقه‌ای گیلان خبر داد: خط سیکل-لوشان به طول ۷۵ کیلومتر و دارای ۱۹۷ دکل است که به علت آلودگی هزار و ۱۰۰ مقره این خط تعویض شدند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، مهران صدر ممتاز امروز در جریان بازدید خبرنگاران از این خط اظهار کرد: خط سیکل-لوشان به […]

رئیس اداره خطوط شرکت برق منطقه‌ای گیلان خبر داد: خط سیکل-لوشان به طول ۷۵ کیلومتر و دارای ۱۹۷ دکل است که به علت آلودگی هزار و ۱۰۰ مقره این خط تعویض شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، مهران صدر ممتاز امروز در جریان بازدید خبرنگاران از این خط اظهار کرد: خط سیکل-لوشان به طول ۷۵ کیلومتر و دارای ۱۹۷ دکل است که به علت آلودگی ۱۱۰۰ مقره این خط تعویض شدند.

وی با اشاره به آلودگی روی مقره‌های این خط گفت: به دلیل بادخیزبودن وپوشش کم گیاهی منطقه جنوب گیلان گردوغبارهای زیاد در اغلب موارد درمنطقه وجود داشته و فعالیت معادن و نیز نفوذ ریزگردها از مناطق دیگر به استان موجب تشدید آلودگی روی مقره‌های این خط شده است.

رئیس اداره خطوط شرکت برق منطقه‌ای گیلان با تأکید بر اینکه اگر این مقره‌های آلوده به موقع تعویض نشوند، ضعف عایقی مقره هنگام مه شدید و اوایل بارندگی موجب اتصالی و خروج خط از مدار خواهند شد.

به گفته صدر ممتاز، خروج خط، حبس تولید و به دنبال آن جلوگیری از تزریق توان تولیدی برق نیروگاه به شبکه سراسری را درپی خواهد داشت که این موضوع می‌تواند موجب خاموشی‌های گسترده برای مشترکان شود.

وی با بیان اینکه در فاز نخست سه هزار مقره آلوده خطوط با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان تعویض خواهند شد، افزود: در این پروژه مقره‌های آلوده خط ۱۳۲ کیلو ولت سپیدرود-رستم آباد، خط ۲۳۰ کیلوولت نیروگاه سیکل ترکیبی گیلان-سپیدرود و خطوط ۴۰۰ کیلو ولت نیروگاه گیلان-نیروگاه شهید رجائی و نیروگاه گیلان-شهید غایتی تعویض خواهند شد

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار