طبق درجه بندی جدید سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور؛

شهرداری رستم آباد یک درجه ارتقاء پیدا کرد

مجید رضایی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 2 نوامبر 2022 | 18:01 ب.ظ
شهرداری رستم آباد یک درجه ارتقاء پیدا کرد در درجه بندی جدید شهرداری های کشور شهرداری رستم آباد از ۵ به ۶ و شهرداری بره سر از ۲ به ۳ ارتقاء پیدا کرده است مدیرکل دفتر برنامه ریزی و مدیریت توسعه شهری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از ابلاغ درجات جدید ۲۰ شهرداری در استانها از سوی دکتر وزیر کشور به […]

در درجه بندی جدید شهرداری های کشور شهرداری رستم آباد از ۵ به ۶ و شهرداری بره سر از ۲ به ۳ ارتقاء پیدا کرده است

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و مدیریت توسعه شهری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از ابلاغ درجات جدید ۲۰ شهرداری در استانها از سوی دکتر وزیر کشور به استانداران پس از بررسی مدارک ارسالی در کارگروه ساماندهی درجه‌بندی شهرداری‌ها در معاونت امور شهرداری های این سازمان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ رضا مهدی زاده با اعلام خبر فوق، گفت: به موجب این ابلاغیه ها؛ درجه شهرداری میبد در استان یزد به 9 ارتقاء یافت.

وی ادامه داد: درجات شهرداری های مهریز و حمیدیا در استان یزد، خورموج در استان بوشهر و طرقبه در استان خراسان رضوی به 8 ارتقاء یافت.

وی اضافه کرد: درجات شهرداری های اهرم در استان بوشهر و ماسال در استان گیلان به 7 ارتقاء یافت.

مهدی زاده افزود: همچنین درجات شهرداری های بهاباد در استان یزد و رستم آباد در استان گیلان به 6 ارتقاء یافت.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و مدیریت توسعه شهری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور همچنین اعلام کرد: درجات شهرداری های بردستان و دوراهک در استان بوشهر، جورقان در استان همدان، زازران در استان اصفهان و مهردشت در استان یزد به 5 ارتقاء یافت.

وی افزود: درجات شهرداری های حنا در استان اصفهان، رانکوه در استان گیلان، زیارتعلی در استان هرمزگان، میداود در استان خوزستان و هماشهر در استان فارس به 4 ارتقاء یافت.

وی اضافه کرد: درجه شهرداری بره سر عمارلو در استان گیلان هم به 3 ارتقاء یافت.

مهدی زاده همچنین یادآور شد: به موجب دستورالعمل ابلاغی وزارت کشور، شهرداری هایی که چهار سال از زمان ابلاغ آخرین درجه آنها گذشته، می توانند پیشنهاد ارتقاء درجه خود را بعد از تائید استانداری به سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ارسال نمایند.

لازم به ذکر است ارتقاء درجه شهرداری ها به استناد تبصره (3) ماده (یک) آئین نامه حقوق و مزایای شهرداران مصوب (1370/4/1) هیات وزیران و اصلاحیه های بعدی آن و بر اساس شیوه نامه و عوامل ناظر بر درجه بندی شهرداری ها که طی نامه شماره (3479 مورخ 94/1/19) به تائید سازمان مدیریت و برنامه ریزی وقت کشور رسیده، انجام می شود و شهرداریها صرفا از طریق بارگذاری اطلاعات و مستندات موردنیاز در سامانه درجه بندی شهرداری‌ها، می توانند پیگیر موضوعات مرتبط با درجه بندی شوند

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار