حجت الاسلام والمسلمین ملکی، نماینده ولی فقیه سپاه ناحیه رودبار:

بزرگترین مسئولیت رسانه ها، بر هم زدن فضای برنامه ریزی شده توسط دشمن است

مجید رضایی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 2 نوامبر 2022 | 13:47 ب.ظ
بزرگترین مسئولیت رسانه ها، بر هم زدن فضای برنامه ریزی شده توسط دشمن است حجت الاسلام والمسلمین ملکی، نماینده ولی فقیه سپاه ناحیه رودبار: جنگ،جنگ رسانه است/رسانه ها،افسران میدان این نبرد هستند حجت الاسلام والمسلمین ملکی، نماینده ولی فقیه سپاه ناحیه رودبار در نشست جهاد تبیین، جریان شناسی رسانه ای که با حظور دکتر فردی،رئیس بسیج بانوان استان گیلان و جمعی از اصحاب رسانه در اداره فرهنگ و ارشاد […]

حجت الاسلام والمسلمین ملکی، نماینده ولی فقیه سپاه ناحیه رودبار:

جنگ،جنگ رسانه است/رسانه ها،افسران میدان این نبرد هستند

حجت الاسلام والمسلمین ملکی، نماینده ولی فقیه سپاه ناحیه رودبار در نشست جهاد تبیین، جریان شناسی رسانه ای که با حظور دکتر فردی،رئیس بسیج بانوان استان گیلان و جمعی از اصحاب رسانه در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد؛ ضمن تسلیت شهادت هموطنانمان و محکوم نمودن حادثه تروریستی که توسط نیروهای تکفیری در حرم مطهر شاهچراغ (ع) شیراز اتفاق افتاد، گفت: زمان شناسی، از عوامل موفقیت انسان در زندگی فردی واجتماعی است. امام صادق (ع)فرمودند: کسی که آگاه به زمان خویش باشد،هیچوقت دچار تصمیم گیری، محاسبه و نگاه غلط نمی شود.

خبرنگاران چشمان بینا و گوش های شنوای مردم هستند. آگاه بودن به زمان خودتان، از الویت های کار شماست .

حجت الاسلام والمسلمین ملکی افزود: جنگ، جنگ رسانه است. پس رزمندگانی را می طلبد تا در خط مقدم باشند. شما نویسندگان،خبرنگاران و اصحاب رسانه، در عرصه شناخت هر کسی که بیشترتلاش کند ،برنده میدان است. دشمن تمام تلاش خود را می کند که ما در عرصه شناخت موفق نشویم.

فتنه ای که از اواخر شهریور آغاز شد و تا به امروز در جریان است. باید بتوانیم جواب شبهات جوانان را بدهیم. امروز در این شرایطی که هستیم،بزرگترین مسئولیت رسانه ها،بر هم زدن فضایی است که توسط دشمن در حال برنامه ریزی است.

نماینده ولی فقیه سپاه ناحیه رودبار با عنوان اینکه خبرنگاران باید فضای رسانه ای را به نفع خودشان تغییر دهندو میدان را از دشمن بگیرند، تاکید کرد: اسلحه شما،تبیین و بیان است. جهاد،جهاد تبیین است. معرفتمان را نسبت به شبهات روز بالا ببریم و قطعا می توانیم در جهاد تبیین موفق باشیم. امروز، دشمن با ایجاد آشوب و گرفتن فضا

نمی گذارد نقطه امیدآفرینی در جامعه ایجاد شود و به جز دشمنی نمی شود از دشمن انتظار داشت.

حجت الاسلام والمسلمین ملکی در اولین نشست جهاد تبیین، جریان شناسی رسانه ای شهرستان رودبار،تصریح کرد: اغتشاش نسلی که امروز شاهد آن هستیم ،حاصل اغتشاش ذهنی دیروز ( دو سه سال پیش) است. فرزندانمان را به فضایی بی قید و بند سوق داده ایم. فضای مجازی، امروز دست دشمن است. هر چه ما توقف کنیم ،دشمن به جلو حرکت می کند و از توقف ما سواستفاده می کنند. ترفند،ترفتد معاویه ای است.

دشمن، ذهن فرزندان ما را بواسطه فضای مجازی،تصرف کرده است. باید این ذهنیت را با جهاد تبیین برای جوانان بازپس بگیریم. این فضا با دروغ و فریب اشغال شده است.

رسانه ها،افسران میدان این نبرد هستند. ما با کمک همین جوان‌ها که علیه نظام شعار نوشتند، به سراغ دشمن می رویم.

وی در ادامه با ابراز اینکه برخی از مردم و مسئولین هنوز باور ندارند که جنگ جنگ رسانه است،موضعی نمی گیرد و خنثی هستند، عنوان کرد:

نباید هر کسی که به نفع نظام و حکومت حرف زد، او را وابسته به قدرت قلمداد کرد و هر که نقد گفت او را وابسته به دشمن دانست.

رسانه های محترم،بر سطح آگاهی مردم بیافزایید. انتقادی هم که دارید،منطقی و واقع بینانه باشد. نقد و نظارت،اطلاع رسانی و تبادل آرا از وظایف است .

خبرنگاران عزیز، به خواست دشمن کمک نکنید،کار دشمن فریب و دروغ و شایعه است. ما نباید عامل دشمن باشیم. راه ها جداست ولی هدف شما یکی است. هدف، حفظ و پاسداری از نظام است. هر خبری گفتنی نیست، اصحاب رسانه دنبال شکارخبر است اما هرخبری گفتنی نیست .

خبرنگاران عزیز، هتک آبروی افراد جایز نیست. عین بی اخلاقی است. تهمت به نظام،گناهی بزرگتر از تهمت به افراد است. شناخت مهم و بصیرت لازم است.

 

رسانه های غیر خودی کارشان، نشان دادن نیمه خالی لیوان است.هر کدام از شما خاری هستید بر چشم دشمن. قدر خودتان را بدانید.

دنیای امروز،دنیای یک دستی نیست.دنیای تنوع وتکثر است. هر روز شاهد تحولی در فضای مجازی هستیم. به همین مقدار قانع نباشیم متناسب باتحول روز خودنیز باید متحول کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین ملکی در خاتمه افزود: چشم انداز آینده را امیدوارانه نگاه کنیم. ما می توانیم بر فریب های دشمن فائق شویم

بسیج رسانه شهرستان رودبار

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار