فرهی، رئیس اداره محیط زیست رودبار خبر داد:

نجات توله خرس گرفتار شده در استخر کشاورزی عمارلو

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: یکشنبه 23 اکتبر 2022 | 16:07 ب.ظ
نجات توله خرس گرفتار شده در استخر کشاورزی عمارلو علی فرهی، رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودبار اظهار کرد: یک قلاده توله خرس که در استخر آب کشاورزی در منطقه شکار ممنوع عمارلوی رودبار گرفتار شده بود با حضور محیط‌بانان و کمک مردم طبیعت دوست این منطقه نجات یافت. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، یک قلاده توله خرس که در استخر […]

علی فرهی، رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودبار اظهار کرد: یک قلاده توله خرس که در استخر آب کشاورزی در منطقه شکار ممنوع عمارلوی رودبار گرفتار شده بود با حضور محیط‌بانان و کمک مردم طبیعت دوست این منطقه نجات یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، یک قلاده توله خرس که در استخر آب کشاورزی در منطقه شکار ممنوع عمارلوی رودبار گرفتار شده بود با حضور محیط‌بانان و کمک مردم طبیعت دوست این منطقه نجات یافت.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودبار با اعلام این خبر گفت: این توله خرس در استخر آب کشاورزی یکی از روستاهای منطقه شکار ممنوع عمارلو به دام افتاده بود که با اطلاع بومیان طبیعت دوست این منطقه و حضور محیط‌بانان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودبار به سلامت رهایی یافت و به دامان طبیعت بازگشت.

علی فرهی افزود: خرس قهوه‌ای با زیر گونه‌های متفاوت در دنیا وجود دارند که زیرگونه خرس قهوه‌ای ایران کوچک جثه‌ترین آن‌ها و همچنین به لحاظ تهاجمی آرام‌ترین آنان می‌باشد.

خرس‌ها همانند انسان همه چیز خوارند و غالب رژیم غذایی خرس از منابع گیاهی همانند علف، میوه، برگ، دانه و ریشه گیاهان و درختان و همچنین منابع پروتئینی حاصل از خوردن حشرات، لاروها، کرم‌ها و… تامین می‌شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار