طهمورث عموپور فرماندار رودبار در جلسه هماهنگی کشت دوم؛

کشاورزان تا نیمه آبان کشت دوم شالیزار ها را انجام دهند

صابر کریمی
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 18 اکتبر 2022 | 07:38 ق.ظ
کشاورزان تا نیمه آبان کشت دوم شالیزار ها را انجام دهند به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر طهمورث عموپور فرماندار رودبار در جلسه هماهنگی کشت دوم گفت : پیش‌بینی‌ها از کاهش بارندگی نشان دارد از این رو کشاورزان تا نیمه آبان کشت دوم شالیزارها را انجام دهند.   وی به ذخیره کم آب در سد سفیدرود اشاره کرد و گفت : در حال حاضر ۸۰ […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر طهمورث عموپور فرماندار رودبار در جلسه هماهنگی کشت دوم گفت : پیش‌بینی‌ها از کاهش بارندگی نشان دارد از این رو کشاورزان تا نیمه آبان کشت دوم شالیزارها را انجام دهند.

 

وی به ذخیره کم آب در سد سفیدرود اشاره کرد و گفت : در حال حاضر ۸۰ میلیون متر مکعب آب در مخزن سد سفیدرود ذخیره شده است که نصف آب ذخیره شده در مدت مشابه پارسال است .

 

فرماندار گفت : رودبار شهرستان کشاورزی است و ضروری است جهاد کشاورزی ، منابع آب ، آبیاری ، بخشداری‌ها ، شوراها و دهیاران هماهنگی و همفکری لازم را داشته باشند تا کشت دوم به موقع انجام شود .

 

عموپور تاکید کرد : نقاط ضعف امورکشاورزی پارسال را برطرف و نقاط قوت تقویت شود تا کشت شالیزارها و دیگر اراضی با دغدغه کمتر انجام شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار