مدیر خانه مطبوعات و رسانه های استان گیلان خبر داد؛

آغاز ثبت نام اولیه مسکن خبرنگاران در گیلان

صابر کریمی
تاریخ انتشار: یکشنبه 9 اکتبر 2022 | 08:09 ق.ظ
آغاز ثبت نام اولیه مسکن خبرنگاران در گیلان به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛مدیر خانه مطبوعات و رسانه های استان گیلان از ثبت نام اولیه اصحاب رسانه استان فاقد مسکن برای خانه دار شدن خبر داد. میلاد ابراهیمی گفت: خبرنگاران گیلان لازم است هر چه سریعتر نسبت به ثبت نام اولیه از طریق خانه مطبوعات اقدام نمایند. وی با اشاره به دستور […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛مدیر خانه مطبوعات و رسانه های استان گیلان از ثبت نام اولیه اصحاب رسانه استان فاقد مسکن برای خانه دار شدن خبر داد.
میلاد ابراهیمی گفت: خبرنگاران گیلان لازم است هر چه سریعتر نسبت به ثبت نام اولیه از طریق خانه مطبوعات اقدام نمایند.
وی با اشاره به دستور استاندار گیلان در جهت تسهیل امور مرتبط با مسکن خبرنگاران اظهار کرد: با هماهنگی های به عمل آمده بین خانه مطبوعات، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان، خبرنگاران گیلانی می توانند، از تسهیلات نهضت ملی مسکن بهره مند شوند.
مدیر خانه مطبوعات و رسانه های استان گیلان افزود: متاهل و یا سرپرست خانوار بودن، نداشتن زمین یا واحد مسکونی، عدم استفاده از امكانات و تسهيلات دولتی یا عمومی غیر دولتی برای خريد و يا ساخت مسکن، از جمله شرایط ثبت نام مسکن ملی ۱۴۰۱، برای دریافت وام و تسهیلات مسکن، در تهران و شهرستان ها بوده و صرفا، در صورت احراز این شرایط، استفاده از تسهیلات مسکن، ممکن می باشد.
به گفته ابراهیمی بر اساس قانون ساماندهی عرضه و تامین مسکن، متقاضیان نباید مالک هیچ گونه زمين مسكونی يا واحد مسكونی باشند و از تاريخ 22/11/1357، از هيچ يک از امكانات و تسهيلات دولتی یا امكانات و تسهيلات نهادهای عمومی غیر دولتی، برای خريد و يا ساخت مسکن استفاده نكرده باشند که این امر، در نتیجه استعلامات نهادهای ذی ربط، مشخص می شود.
وی با بیان اینکه در طرح ملی مسکن برای خبرنگاران، اولویت با اعضای خانه مطبوعات و صندوق اعتباری هنر می باشد، اظهار کرد: اصحاب رسانه گیلان می توانند حداکثر تا روز دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱ با ارسال *نام و نام خانوادگی، نام رسانه و کدملی* به سرشماره پیامکی *۳۰۰۰۳۴۲۴۰* ثبت نام اولیه را انجام دهند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار