امام جمعه شهرستان رودبار در خطبه نماز جمعه شهرستان:

دشمنان در اغتشاشات اخیر بدنبال ایجاد فاصله بین مردم و مجموعه نظامی و انتظامی بودند

مجید رضایی
تاریخ انتشار: یکشنبه 2 اکتبر 2022 | 19:40 ب.ظ
دشمنان در اغتشاشات اخیر بدنبال ایجاد فاصله بین مردم و مجموعه نظامی و انتظامی بودند امام جمعه رودبار با حمايت و قدرداني از اقدامات فراجا در اغتشاشات اخير گفت: پليس براي تامين و حفظ امنيت در كنار مردم است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ حجت الاسلام والمسلمين “سيدحسن سيدمحمدي” در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته شهرستان رودبار اظهار داشت: در اغتشاشات اخير زحمات و تلاش‌هاي مجموعه انتظامي و […]

امام جمعه رودبار با حمايت و قدرداني از اقدامات فراجا در اغتشاشات اخير گفت: پليس براي تامين و حفظ امنيت در كنار مردم است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ حجت الاسلام والمسلمين “سيدحسن سيدمحمدي” در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته شهرستان رودبار اظهار داشت: در اغتشاشات اخير زحمات و تلاش‌هاي مجموعه انتظامي و امنيتي با حمايت همه جانبه مردم، نقشه دشمنان را نقش بر آب كرد.

وی با بیان اینکه امنیت و نظم موجود در جامعه بدون تلاش سبزپوشان عرصه نظم و امنیت امکان‌پذیر نیست افزود: مجموعه انتظامی از ارکان اصلی برقراری نظم و امنیت در جامعه به شمار می‌رود و ماموریت‌هاي بسیار حساس و بزرگ را بر دوش دارد.

امام جمعه شهرستان رودبار با اشاره به اينكه دشمنان و معاندان نظام نشان دادند که امنیت و کیان نظام جمهوری اسلامی ایران را نشانه گرفته‌اند و بايد تمامي اقشار جامعه از عملكرد پليس كه در همه صحنه‌ها حضور دارد ،حمايت كنند گفت: دشمنان با اين اتفاق به دنبال اين بودند كه بين مردم و مجموعه انتظامي، نظامي و امنيتي فاصله ايجاد كنند اما نقشه‌هاي آنها مثل هميشه نقش برآب خواهد شد.

حجت‌الاسلام سيدمحمدي در پايان با حمايت و قدرداني از اقدامات فراجا در اغتشاشات اخير تصريح كرد: پليس براي تامين و حفظ امنيت در كنار مردم است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار