در بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی و استاندار گیلان از آزاده راه قزوین_رشت عنوان شد:

با تامین اعتبار و تقویت اقدامات مجریان، میتوان عقب ماندگی پروژه آزادراه را جبران کرد

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 28 سپتامبر 2022 | 10:18 ق.ظ
با تامین اعتبار و تقویت اقدامات مجریان، میتوان عقب ماندگی پروژه آزادراه را جبران کرد استاندار گیلان در بازدید از روند عملیات اجرایی باقیمانده آزادراه رشت-قزوین، بر ضرورت شتاب‌بخشی به عملیات اجرایی این پروژه برای تحقق وعده دولت جهادی سیزدهم در تکمیل آن تأکید کرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ دکتر اسدالله عباسی استاندار پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) با همراهی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر […]

استاندار گیلان در بازدید از روند عملیات اجرایی باقیمانده آزادراه رشت-قزوین، بر ضرورت شتاب‌بخشی به عملیات اجرایی این پروژه برای تحقق وعده دولت جهادی سیزدهم در تکمیل آن تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ دکتر اسدالله عباسی استاندار پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) با همراهی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از روند تکمیل آزادراه رشت-قزوین در قطعه منجیل بازدید کرد و از نزدیک در جریان اقدامات و پیشرفت پروژه قرار گرفت.

استاندار گیلان در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران با بیان اینکه به نقش مهم تکمیل آزادراه رشت-قزوین در توسعه گیلان اشاره و آن را از آرزوهای مردم دانست و اظهار کرد: تکمیل این آزادراه منجر به سهولت در رفت و آمد و افزایش مسافران ورودی به گیلان می‌شود.

دکتر عباسی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته و اهتمام جدی دولت مردمی سیزدهم برای تکمیل آزادراه رشت-قزوین، گفت: مراحل تکمیل این آزادراه در دو قطعه الف و ب در حال انجام است.

وی با بیان اینکه دولت به تعهدات خود در خصوص تخصیص اعتبار مربوط به سال ۱۴۰۰ عمل کرده است، افزود: بر اساس مصوبات سفر، اعتبارات خوبی در این خصوص پیش بینی شده است.

نماینده عالی دولت در گیلان پرداخت معوقات کارگران را اولویت اصلی برای دستیابی به پیشرفت مناسب و شتاب بخشی به پروژه عنوان و بیان کرد: با تأمین اعتبارات مورد نیاز و تقویت اقدامات مجریان، تسریع عملیات این پروژه و جبران عقب ماندگی ها برای تکمیل و تحویل به مردم، مورد انتظار است.

دکتر عباسی از نیاز اعتبار ۵۴۵ میلیارد تومانی برای تکمیل این پروژه خبر داد و افزود: قطعه الف آزادراه به ۱۶۳ میلیارد تومان و قطعه ب به ۳۸۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفته است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار