مدیرکل انتقال خون گیلان:

بیمارستان های گیلان نیاز مبرم به تمام گروه های خونی دارد

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 27 سپتامبر 2022 | 07:05 ق.ظ
بیمارستان های گیلان نیاز مبرم به تمام گروه های خونی دارد نیاز مبرم بیمارستان‌های گیلان به تمام گروه‌های خونی به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ مدیرکل انتقال خون گیلان گفت: در حال حاضر بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان به تمام گروه‌های خونی به ویژه گروه‌های منفی و A مثبت نیاز دارند. مدیرکل انتقال خون گیلان در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در حال حاضر […]

نیاز مبرم بیمارستان‌های گیلان به تمام گروه‌های خونی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ مدیرکل انتقال خون گیلان گفت: در حال حاضر بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان به تمام گروه‌های خونی به ویژه گروه‌های منفی و A مثبت نیاز دارند.

مدیرکل انتقال خون گیلان در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در حال حاضر بیمارستان‌ها و مراکز درمانی گیلان به تمام گروه‌های خونی به ویژه گروه‌های منفی و A مثبت نیاز دارند.

وی در ادامه افزود: از افراد واجد شرایط و اهدا کنندگان مستمر درخواست می‌شود برای تامین نیاز خونی بیماران به پایگاه‌های انتقال خون استان مراجعه کنند.

بابک پاکدل با تاکید بر اینکه تمامی نکات بهداشتی پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در پایگاه‌های انتقال خون استان رعایت می‌شود، خاطرنشان کرد: مراجعه‌کنندگان برای اهدای خون ابتدا توسط پزشک معاینه می‌شوند و در صورت برخورداری از شرایط لازم برای خونگیری از آن‌ها اقدام می‌شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار