یادداشت روز؛

جوانان دیار شکوفه های زیتون را دریابید

سعید خوشدوز گنجه
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 19 جولای 2018 | 19:03 ب.ظ
جوانان دیار شکوفه های زیتون را دریابید درفک خبر {جوانان دیار شکوفه های زیتون را دریابید } این روزها، جوانان این شهرستان، در پسِ چهره یِ شادمانشان غمی بَس کثیر در سینه ها نهفته دارند غمی از ندیدن ها، نرسیدن ها، غمی از محرومیت ها و کمبودها.. شهرستانی که نوشتن از آوازه یِ فرهنگ و تاریخش، کتابی به وسعت هزاران قلب را […]

درفک خبر

{جوانان دیار شکوفه های زیتون را دریابید }

این روزها، جوانان این شهرستان، در پسِ چهره یِ شادمانشان غمی بَس کثیر در سینه ها نهفته دارند غمی از ندیدن ها، نرسیدن ها، غمی از محرومیت ها و کمبودها..
شهرستانی که نوشتن از آوازه یِ فرهنگ و تاریخش، کتابی به وسعت هزاران قلب را می طلبد. شهرستانی که از لحاظ جغرافیایی در جنوبی ترین نقطه استان ولی از نظر امکاناتِ رفاهی و اقتصادی، با توجه به داشتن منابع معدنی و پتانسیل های مختلف، در پایین ترین سطح قرار گرفته است..
شهرستانی که در بهشت معادن جای گرفته ولی شَمیم معطر این بهشت، مشام مردمانش را نوازش نکرده است.
شهرستان رودبار گوهر های گرانبهایی، چون جوانان با استعداد را در دامان خود پرورانده است. اما احوال جوانانش را باید در شهرهای تهران، قزوین و کرج و..جویا شد.. جوانانی که عشق خدمت به زادگاه خود را در سینه حبس کرده اند. و پس از سالها درس و فن آموختن کوله باری، از حسرت را به دوش کشیده اند. و مسیر شهرهای مجاور را به امید کسب و کار و پیشه، با دلی اندوهگین، از دوری وطن طی می‌کنند… تا زندگی ای، آن هم پایین تر از ایده آل ذهنی خود را ترسیم کنند.
دیار شکوفه های زیتون، به سازندگی جوانانش نیازمند است.
جوانان را با اشتغال زایی در شهرستان حفظ کنید
با امید به اینکه طلوع آفتابِ رودبارِ فردا را، در مشرق خود باوریِ مردمان این دیار به نظاره بنشینیم

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار