با حضور جمعی از مسئولین؛

زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در دبیرستان پروین اعتصامی رودبار به صدا درآمد

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: یکشنبه 25 سپتامبر 2022 | 10:05 ق.ظ
زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در دبیرستان پروین اعتصامی رودبار به صدا درآمد همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در سراسر کشور ، زنگ آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ با حضور طهمورث عموپور فرماندار رودبار و جمعی از مسئولان شهرستانی در دبیرستان دخترانه پروین اعتصامی شهر رودبار نواخته شد. نماینده عالی دولت در شهرستان رودبار با تبریک آغاز بهار تعلیم و تربیت و تقارن این ایام با هفته دفاع […]

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در سراسر کشور ، زنگ آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ با حضور طهمورث عموپور فرماندار رودبار و جمعی از مسئولان شهرستانی در دبیرستان دخترانه پروین اعتصامی شهر رودبار نواخته شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان رودبار با تبریک آغاز بهار تعلیم و تربیت و تقارن این ایام با هفته دفاع مقدس گفت: امروز آبادانی ،آزادی، امنیت و آرامش را مرهون خون شهدایی هستیم که در آن دوران، وظیفه خود دانستند تا از حریم کشور دفاع کنند و امروز وظیفه ماست که دین خود را به شهدا ادا کنیم.

فرماندار شهرستان رودبار اشاره به سلامت دانش آموزان کرد و گفت: سلامت دانش آموزان برای عوامل مدیریت آموزش و پرورش شهرستان رودبار بسیار حائز اهمیت است.

عموپور با تبیین اهمیت آموزش و پرورش بیان داشت : آموزش و پرورش مهمترین دستگاه مولد است، انتظار میرود دانش آموزان از معلمان مجرب این شهرستان برای یادگیری تحصیل خود استفاده بهینه ای داشته باشند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار