در سومین روز از دهه فجر 8 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 3میلیارد 200میلیون تومان در بخش عمارلوی شهرستان رودبار با حضور مسولین شهرستان افتتاح شد.

رحمانی پور
تاریخ انتشار: شنبه 3 فوریه 2018 | 19:23 ب.ظ
در سومین روز از دهه فجر 8 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 3میلیارد 200میلیون تومان در بخش عمارلوی شهرستان رودبار با حضور مسولین شهرستان افتتاح شد. اختصاصی درفک خبر در سومین روز از دهه فجر 8 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 3میلیارد 200میلیون تومان در بخش عمارلوی شهرستان رودبار با حضور مسولین شهرستان افتتاح شد. ((گزارش خبرنگار اعزامی نشریه الکترونیکی درفک خبر)) ✅اولین پروژه ای که افتتاح شد:گازرسانی به روستای بیورزین با اعتباری بالغ640میلیون تومان بود. علی اکبرپورعلی،معاون عمرانی فرمانداری […]

اختصاصی درفک خبر

در سومین روز از دهه فجر 8 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 3میلیارد 200میلیون تومان در بخش عمارلوی شهرستان رودبار با حضور مسولین شهرستان افتتاح شد.

((گزارش خبرنگار اعزامی نشریه الکترونیکی درفک خبر))
✅اولین پروژه ای که افتتاح شد:گازرسانی به روستای بیورزین با اعتباری بالغ640میلیون تومان بود.
علی اکبرپورعلی،معاون عمرانی فرمانداری رودبار در حاشیه افتتاحیه این پروژه در جمع مردم روستای بیورزین وخبرنگاران گفت:27 روستا درایام دهه فجر درسطح شهرستان رودبار افتتاح خواهد شد و23 روستای دیگر در حال اجرای گازرسانی هستند که تا پایان سال مالی 96 به بهره برداری خواهد رسید.


وی افزود:در ابتدای دولت یازدهم شاخص گاز رسانی در روستاهای شهرستان 22درصد بود که تاپایان سال 95 این شاخص به بالای 70درصد رسید و با اتمام گازرسانی 65 روستا در قالب 4 خوشه، تاپایان سال مالی96شاخص گازرسانی درشهرستان به بیش از90 درصد برسد وشهرستان تبدیل به یک شهرستان سبز از لحاظ گازرسانی گردد.
وی تصریح کرد:دولت به غیر از اجرای پروژه گازرسانی در روستاها توجه ویژه ای در امر بهسازی و زیرساخت های راههای روستایی واسفالت معابر روستایی نیز دارد که در سطح شهرستان به کمک بنیاد مسکن بخشی از این امر صورت گرفته وبخش دیگر به دلیل فعالیت های عمرانی در روستاهادر اینده انجام خواهد شد.

✅دو پروژه هم در روستای سنگرود بخش عمارلو افتتاح شد: اولی ساختمان دهیاری روستای سنگرود با56مترزیربنا وبا اعتباری بالغ بر50 میلیون تومان بود ودومی نهر ابرسانی به اراضی کشاورزی وباغات روستای سنگرود به طول324متربرای ابیاری 40 هکتار باغ و30 خانوار،با اعتبار54 میلیون تومان از محل اعتبارات نفت وگاز ومنابع شهرستانی بود که به بهره برداری رسید.
✅پروژچهارم: فاز اول روکش اسفالت محور فرعی لوشان به جیرنده به طول 3 نیم کیلومتر با اعتبار 500 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی بود که با حضور مسولین شهرستان افتتاح شد.


✅ پروژه پنجم: افتتاح فاز اول لوله گذاری وبتن کاری نهر ابرسانی به 10دهکتار از اراضی کشاورزی روستای پاکده با اعتباری بالغ بر72 ملیون تومان از محل اعتبارات نفت وگاز می باشد.
✅پروژه ششم:المان شهدای شهر جیرنده بودکه توسط اعضای شورای شهر وجمعی از مسولین شهرستان افتتاح شد.
✅ پروژه هفتم:افتتاح مجتمع تجاری با زیربنای600 متر با اعتباری بالغ بر 600 میلیون تومان از محل اعتبارات جاری شهرداری جیرنده بود.
احمدپور شهردار جیرنده:این مجتمع باعث درامد پایدار برای شهرداری می گردد.
✅ پروژه هشتم:افتتاح یک تالار پذیرایی می باشد که توسط یک سرمایه گذار بخش خصوصی در یک زمین 3500متری و با اعتباری بالغ بر1 میلیارد تومان از اورده شخصی در دو فاز که سوله اول با زیر بنای320 متر وسوله دوم 350 متر با همکاری اداره میراث فرهنگی در قالب طرح گردشگری وبوم گردی می باشد که فاز اول این پروژه با حضور مسولین شهرستان به بهره برداری رسید.
گفتنی است که این تالار به طور مستقیم می تواند برای 20 نفر فرصت شغلی ایجاد کند.
✍علیرضا رحمانی پور

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار