ائمه جمعه شهرستان رودبار اغتشاشات اخیر را محکوم کردند:

فریب بازی دروغ رسانه ای غرب، استکبار و منافقین را نخورید

صابر کریمی
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 22 سپتامبر 2022 | 05:29 ق.ظ
فریب بازی دروغ رسانه ای غرب، استکبار و منافقین را نخورید بیانیه مشترک ائمه جمعه شهرستان رودبار در محکومیت اغتشاشات اخیر بسم الله الرحمن الرحیم انقلاب اسلامی در طول حیات پربرکت خود همواره مورد هجمه و فتنه دشمنان داخلی و خارجی بوده است که در همه این بزنگاه ها با رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای عزیز و بصیرت و هوشیاری ملت ولایی این […]

بیانیه مشترک ائمه جمعه شهرستان رودبار در محکومیت اغتشاشات اخیر

بسم الله الرحمن الرحیم
انقلاب اسلامی در طول حیات پربرکت خود همواره مورد هجمه و فتنه دشمنان داخلی و خارجی بوده است که در همه این بزنگاه ها با رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای عزیز و بصیرت و هوشیاری ملت ولایی این فتنه ها ناکام مانده است.

در روزهای اخیر آتش فتنه از دستان منافقین کوردل یک بار دیگر در کشور شعله گرفته که یقینا مردم بیدار راه خود را از فتنه گران و آشوب‌گران که مخل آسایش مردم شده اند و به اموال شخصی و عمومی و ارزشهای اسلامی آسیب می رسانند را جدا می کنند.

اینجانبان ضمن محکومیت فتنه افکنی و هتک حرمت اغتشاشگران داخلی و خارجی و حمایت همه جانبه از نیروی خدوم انتظامی که برای برقراری امنیت و آسایش جان برکفانه در میدان حاضر شده اند تا مدافع ارزشها، جان و مال مردم و بیت المال باشند، اعلام می داریم.

همچنین ضمن ابراز تاسف از درگذشت مرحومه مهسا امینی و تسلیت به خانواده آن مرحومه، از ملت شریف ایران اسلامی خواستاریم تا روشن شدن ابعاد درگذشت مرحومه فریب بازی رسانه ای و موج سواری آنان را نخورده و مطمئن باشند مراجع قضایی و ذی ربط به این موضوع رسیدگی خواهند نمود.

از مردم بیدار و همیشه در صحنه می خواهیم با گوش به فرمان رهبری بودن، فریب بازی دروغ رسانه ای غرب، استکبار و منافقین را نخورده و صف خود را از فتنه گران و اغتشاشگران جدا کنند.

ائمه جمعه رودبار، منجیل، لوشان و رستم آباد

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار