فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:

رفع تصرف بیش از ۱۴ هزار متر مربع از اراضی ملی در شهر رستم‌آباد

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: یکشنبه 18 سپتامبر 2022 | 22:16 ب.ظ
رفع تصرف بیش از ۱۴ هزار متر مربع از اراضی ملی در شهر رستم‌آباد فرمانده انتظامی استان از رفع تصرف بیش از ۱۴ هزار متر مربع از زمین‌های ملی در شهر رستم‌آباد خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، سردار عزیزاله ملکی با بیان اینکه با دریافت گزارشی مبنی بر تصرف زمین‌های ملی توسط افرادی در شهر رستم‌آباد، پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت گفت: کارآگاهان […]

فرمانده انتظامی استان از رفع تصرف بیش از ۱۴ هزار متر مربع از زمین‌های ملی در شهر رستم‌آباد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، سردار عزیزاله ملکی با بیان اینکه با دریافت گزارشی مبنی بر تصرف زمین‌های ملی توسط افرادی در شهر رستم‌آباد، پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با هماهنگی قضائی با کارشناسان منابع طبیعی و جهاد کشاورزی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: در بازدید از این زمین مشخص شد، ۱۴ هزار و ۳۶۸ متر مربع از زمین‌های ملی توسط ۲ نفر به تصرف درآمده و به صورت غیرقانونی با سیم خاردار و برچین محصور شده است.

فرمانده انتظامی گیلان از تشکیل پرونده برای این ۲ نفر خبر داد و گفت: متهمان ۴۶ و ۵۳ ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سردار ملکی به رفع تصرف و جمع‌آوری آثار تجاوز با حکم قضائی و به استناد تبصره یک ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع کشور اشاره کرد و گفت: کارشناسان ارزش این اراضی را ۷۳ میلیارد ریال برآورد کردند.

 

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار