نماینده ولی فقیه در گیلان؛

راهپیمایی بزرگ اربعین، اثبات دلدادگی به ارزش‌های والای معنوی است

صابر کریمی
تاریخ انتشار: جمعه 16 سپتامبر 2022 | 13:09 ب.ظ
راهپیمایی بزرگ اربعین، اثبات دلدادگی به ارزش‌های والای معنوی است به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر نماینده ولی فقیه در گیلان در خطبه‌های نماز جمعه امروز رشت در مصلای امام خمینی این شهر، با اشاره به حضور بیش از ۲۰ میلیون زائر در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی، آن را گردهمایی بی نظیر و منحصر به فرد خواند و گفت: مردم مومن و همیشه در […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر نماینده ولی فقیه در گیلان در خطبه‌های نماز جمعه امروز رشت در مصلای امام خمینی این شهر، با اشاره به حضور بیش از ۲۰ میلیون زائر در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی، آن را گردهمایی بی نظیر و منحصر به فرد خواند و گفت: مردم مومن و همیشه در صحنه باز هم نشان دادند برابر تمام دسیسه‌ها و تفرقه افکنی‌های گوناگون دشمنان در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، وحدت و یکپارچگی خود را در دفاع از ارزش‌های معنوی و باور‌های دینی حفظ کرده و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

آیت الله رسول فلاحتی، با قدردانی از میهمان نوازی مردم و دولت عراق در مراسم اربعین افزود: به رغم همه حمله‌ها و تفرقه افکنی‌های بی شمار برخی رسانه‌های معاند، مردم و دولت عراق به خوبی از زائران اربعین حسینی پذیرایی و میهمان نوازی کردند.

وی از مسوولان و دست اندرکاران اعزام بیش از ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر ایرانی و همچنین برپا کنندگان موکب‌های اربعینی برای کمک به این زائران قدردانی کرد.

خطیب جمعه رشت در ادامه، با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس، ۳۱ شهریور، روز آغاز این واقعه بزرگ را برای ملت ایران فراموش نشدنی عنوان و خاطرنشان کرد: دفاع مقدس برای ایرانیان که شجاعانه با دشمن روبرو شدند و برای ایثارگران و از جان گذشتگان، عزت و سرافرازی به ارمغان آورد و در مقابل، برای دشمنان سرافکندگی و سرشکستگی به همراه داشت.

آیت الله رسول فلاحتی، در بخشی دیگر از خطبه‌ها به ابلاغ سیاست‌های کلی برنامه پنج ساله هفتم از سوی رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: این برنامه با اولویت پیشرفت اقتصادی، توأم با عدالت و در ۷ سرفصل اقتصادی، امور زیربنایی، فرهنگی و اجتماعی، علمی، فناوری و آموزشی، سیاسی و سیاست خارجی، دفاعی و امنیتی و اداری، حقوقی و قضایی تصویب شد.

امام جمعه رشت افزود: اولویت‌های برنامه هفتم همان خواسته مهم و اصلی مردم یعنی ثبات اقتصادی و توجه عمیق و جدی و نظارت بر حوزه‌های گوناگون اقتصادی است چرا که زندگی مردم با این حوزه گره خورده است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب و اصول برنامه پنج ساله هفتم، دولت باید تلاش کند با هدایت نقدینگی به سمت و سوی تولید و اشتغال، از افزایش نقدینگی در جامعه جلوگیری شود.

آیت الله رسول فلاحتی همچنین به سفر رئیس جمهوری به ازبکستان و پیوستن رسمی ایران به اجلاس شانگ‌های اشاره و با تاکید بر اینکه این اجلاس بزرگترین پروژه اقتصادی دنیا با ۶ هزار میلیارد دلار روابط تجاری بین اعضا، ۴۵ درصد جمعیت جهان را در بر می‌گیرد گفت: عضویت رسمی ایران بعد از چند سالی که به عنوان عضو ناظر اجلاس شانگ‌های بود، قدرت و اعتبار ایران اسلامی را به رخ کشید و یاس و ناامیدی را نصیب دشمنان این مرز و بوم کرد

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار