موج جدید انتصابات در استانداری گیلان

مجیدرضایی ماشمیانی
تاریخ انتشار: شنبه 3 فوریه 2018 | 15:41 ب.ظ
موج جدید انتصابات در استانداری گیلان درفک خبر؛موج جدید انتصابات در استانداری گیلان استاندار گیلان طی احکام جداگانه ای مدیرکل روابط عمومی و تشریفات و معاون اداره کل حراست استانداری و بخشدار چابکسر را منصوب کرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از استانداری گیلان ؛ دکتر مصطفی سالاری با صدور حکمی مرتضی عاطفی را به سمت مدیرکل […]

درفک خبر؛موج جدید انتصابات در استانداری گیلان
استاندار گیلان طی احکام جداگانه ای مدیرکل روابط عمومی و تشریفات و معاون اداره کل حراست استانداری و بخشدار چابکسر را منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از استانداری گیلان ؛ دکتر مصطفی سالاری با صدور حکمی مرتضی عاطفی را به سمت مدیرکل روابط عمومی و تشریفات استانداری گیلان منصوب کرد.
استاندار گیلان همچنین در احکام جداگانه دیگری آقایان رضا جمشیدی سه ساری را به سمت معاون اداره کل حراست استانداری و انوشیروان مباشر امینی را به عنوان بخشدار چابکسر منصوب نمود.

تکمیلی،سوابق

با حکم مصطفی سالاری استاندار گیلان، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری و سرپرست حراست استانداری منصوب شد.
براساس حکم سالاری، مرتضی عاطفی مدیر سابق شهرداری منطقه دو رشت به سمت مدیر کل روابط عمومی استانداری گیلان برگزیده شد.

استانداری گیلان از مهرماه گذشته به دنبال انتصاب یوسف گلشن به عنوان مدیرکل حوزه استاندار البرز، با سرپرستی علی پورحسن اداره می شد.
گفتنی است مرتضی عاطفی از چهره های فرهنگی و هنری استان و از مدیران خوشنام شهرداری رشت محسوب می شود که
رویکرد مدیریتی او طی سالهای گذشته ارجحیت فرهنگ و فعالان این عرصه بر موارد دیگر بوده است که موجب شده روابط مثبتی با اهالی فرهنگ،هنر و رسانه های استان و کشور داشته باشد.

سرپرست حراست و معاون مدیر کل حراست استانداری گیلان منصوب شد

همچنین مصطفی سالاری در حکمی دیگر، رضا جمشیدی سه ساری از مدیران گیلانی وزارت کشور را به سمت سرپرست حراست و معاون مدیر کل حراست استانداری گیلان منصوب کرد. آخرین سمت جمشیدی سه ساری که اصالتا اهل صومعه سرا است ریاست بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی فرمانداری تهران بود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار