فرمانده انتظامی رودبار خبر داد:

كشف 30 كيلوگرم مواد مخدر در طرح ارتقاء امنيت اجتماعی رودبار 

مجید رضایی
تاریخ انتشار: شنبه 3 سپتامبر 2022 | 13:10 ب.ظ
كشف 30 كيلوگرم مواد مخدر در طرح ارتقاء امنيت اجتماعی رودبار  فرمانده انتظامي رودبار گفت: 30 كيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياك در اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در اين شهرستان كشف شد. درفک خبر/ سرهنگ “عيسي روشن‌قلب” با بیان اینکه مواد مخدر مهمترین عامل تباهی و انحطاط جوامع بشری به شمار می‌رود اظهار داشت: پليس خط مقدم مبارزه با مواد مخدر است و در این […]

فرمانده انتظامي رودبار گفت: 30 كيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياك در اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در اين شهرستان كشف شد.

درفک خبر/ سرهنگ “عيسي روشن‌قلب” با بیان اینکه مواد مخدر مهمترین عامل تباهی و انحطاط جوامع بشری به شمار می‌رود اظهار داشت: پليس خط مقدم مبارزه با مواد مخدر است و در این راستا با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.

وي در ادامه گفت: طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در راستاي جمع‌آوری معتادان متجاهر و مقابله با خرده فروشان و قاچاقچیان مواد مخدر به مدت 3 روز در شهرستان رودبار اجرا شد.

فرمانده انتظامي شهرستان رودبار با اشاره به جمع‌آوري و دستگيري 42 معتاد متجاهر و خرده‌ فروش مواد مخدر در اين مدت و تحويل آنها به مرجع قضائي افزود: از اين افراد 30 کیلوگرم مواد مخدر از نوع ترياك كشف شد.

اين مقام انتظامي در پايان مهمترين هدف اجراي طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی را افزایش احساس آرامش در سطح جامعه و پاکسازی نقاط آلوده وجرم خیز عنوان کرد و بيان داشت: تامين امنيت پایدار نیازمند همکاری مردم و سایر ادارات و سازمان‌ها با مجموعه انتظامی است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار