در برنامه تلویزیونی نشان ارادت شبکه دوم سیما:

نشان ارادت خادمی افتخاری امام حسین ( ع) به شاهین آبزن، مستندساز عاشورایی گیلان رسید

مجتبی عسکری
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 30 آگوست 2022 | 13:41 ب.ظ
نشان ارادت خادمی افتخاری امام حسین ( ع) به شاهین آبزن، مستندساز عاشورایی گیلان رسید شاهین آبزن عکاس و مستند ساز عاشورایی گیلان که اصالتی رودباری دارد با دریافت نشان ارادت و خادمی افتخاری آقا اباعبدالله الحسین ( ع) در برنامه تلویزیونی نشان ارادت که به تهیه کنندگی پویان هدایتی و به سفارش ستاد بازسازی عتبات عالیات ساخته و پخش شد به این عنوان نوکری و خادمی افتخاری مفتخر شد. […]

شاهین آبزن عکاس و مستند ساز عاشورایی گیلان که اصالتی رودباری دارد با دریافت نشان ارادت و خادمی افتخاری آقا اباعبدالله الحسین ( ع) در برنامه تلویزیونی نشان ارادت که به تهیه کنندگی پویان هدایتی و به سفارش ستاد بازسازی عتبات عالیات ساخته و پخش شد به این عنوان نوکری و خادمی افتخاری مفتخر شد.

 

شاهین آبزن که در این برنامه تلویزیونی به عنوان مستندساز عاشورایی حضور داشت از عشق به اهل بیت عصمت و طهارت و چگونگی ارادت خود در این مسیر و ساخت مستندهای عاشورایی در نقاط مختلف کشور گفت.

 

این مستندساز رودباری که در کارنامه هنری خود عکاسی از آئین های سنتی و مذهبی و برپایی نمایشگاه های متعدد عکس عاشورایی را دارد توانسته در این سالها چندین فیلم مستند عاشورایی از مناطق کشور مانند : فیلم مستند: چند قدم مانده به خورشید( اربعین حسینی در کربلا) ، خدا در فرسنگ های دور( سوریه) اشک نخل ( آئین سنتی و مذهبی نخ برداری تفت و آخرین مستند عاشورایی خود با نام خاک و آب ( آئین مذهبی خره مالی خرم آباد) که در مراحل پایانی مونتاژ قرار دارد را در کارنامه هنری خود ثبت و ضبط نماید.

 

شاهین آبزن با ابراز خشنودی از اینکه پس از نزدیک به یک دهه خادمی ارباب حسین ( ع) مفتخر به دریافت این نشان با ارزش معنوی شده بیان داشت: دو سالی بود که به دلیل شیوع ویروس کرونا نتوانسته بودیم در این مسیر عشق بازی قرار بگیریم و این موضوع برایمان که هرساله یک بدعت عاشقی بود بسیار ناراحت کننده بود.

این مستندساز گیلانی خاطرنشان کرد: علیرضا شانه چیان یار همیشگی مسیرهای عاشقی اهل بیت عصمت و طهارت اینبار هم با عشق به مولای خوبی ها و آشنایی با یک جوان باغیرت ، ( پویان هدایتی) و تهیه کننده کار بلد و حرفه ای کشور که اصالتا اهل بندرکیاشهر گیلان می باشند دوباره خاطرات سفرهای دهه محرم را برایمان زنده کرد و اینچنین شد که به برنامه تلویزیونی و مناسبتی نشان ارادت که هرساله در این ایام پخش می شود دعوت شدیم و پویان هدایتی و همکاران پرتلاششان در شبکه دو دستمزدی به ما دادند که تا آخر عمر حلاوت آن فراموش نخواهد شد و مهم ترین لحظه زندگی مان با دریافت مدال نوکری و خادم افتخاری آقا اباعبدالله الحسین ( ع) ثبت شد.

 

شاهین آبزن اربعین امسال هم عازم کربلا خواهد شد تا یک بار دیگر این عشق و ارادت میلیونی مردم سراسر دنیا را از قاب دوربین مستند خود ثبت و اثری دیگر در کارنامه درخشان هنری خود بر جا بگذارد.

 

جا دارد که کسب این عنوان ارزشمند مذهبی و افتخار خادمی سرور و سالار شهیدان عالم را خدمت این مستندساز پرکار، با انگیزه و کاربلد گیلان و شهرستان رودبار تبریک عرض نموده و برای شاهین آبزن و علیرضا شانه چیان در ادامه این مسیر عاشقی آرزوی توفیق و سربلندی نمائیم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار