مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان در بازدید از دریاچه ویستان خورگام:

دریاچه ویستان ساماندهی می شود

شراره پورمحمدی
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 4 آگوست 2022 | 21:09 ب.ظ
دریاچه ویستان ساماندهی می شود باید زیرساخت‌های لازم برای اشتغال‌زایی و رونق اقتصادی بخش خورگام مهیا شود ولی جهانی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان از ساماندهی دریاچه ویستان خورگام (بره سر) خبر داد و افزود: این دریاچه یکی از جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیر مربوط به استان گیلان است که در ارتفاعات شهرستان رودبار قرار گرفته است. به […]

باید زیرساخت‌های لازم برای اشتغال‌زایی و رونق اقتصادی بخش خورگام مهیا شود

ولی جهانی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان از ساماندهی دریاچه ویستان خورگام (بره سر) خبر داد و افزود: این دریاچه یکی از جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیر مربوط به استان گیلان است که در ارتفاعات شهرستان رودبار قرار گرفته است.

به گزارش خبری تحلیلی درفک خبر؛ مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان از ساماندهی دریاچه ویستان خورگام (بره سر) خبر داد.

ولی جهانی گفت: طی بازدیدی که به همراه شهردار و اعضای شورای از این منطقه داشتیم مقرر شد طرح اولیه ساماندهی دریاچه توسط شهرداری شهر بره سر تهیه شده و در اختیار اداره کل میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌ دستی استان گیلان قرار گیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع‌دستی استان گیلان، با اشاره به جاذبه‌های توریستی و گردشگری دریاچه ویستان بره سر افزود: این دریاچه یکی از جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیر مربوط به استان گیلان است که در ارتفاعات شهرستان رودبار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه این دریاچه در منطقه خوش آب و هوا وجود دارد و به لحاظ جغرافیایی پتانسیل جذب گردشگران را دارد، اظهار کرد: دریاچه ویستان در فاصله ۶۰ کیلومتری شهر رودبار و ۴۲ کیلومتری با اتوبان اصلی رحمت آباد به خورگام در بین جنگل‌های هیرکانی قرار گرفته است و یکی از مناطق مهم و تاثیرگذار در جذب گردشگران می‌باشد که محوطه‌سازی در آن نقش به سزایی دارد. به همین لحاظ با صحبت‌های که با شهردار این منطقه انجام شده، مقرر شد طرح اولیه اسکان و استراحت گاه برای بازدید کنندگان در نظر گرفته شود و به اداره کل میراث فرهنگی ارائه شود.

جهانی با بیان اینکه شهر بره سر دارای جاذبه‌های فراوان گردشگری، فرهنگی، تاریخی و طبیعی است که همواره مورد توجه گردشگران ورودی به استان گیلان بوده، اظهار کرد: باید با همت و تلاش و ایجاد زیرساخت‌های لازم زمینه را برای عرصه اشتغال‌زایی و رونق اقتصادی این منطقه مهیا کرد.

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار