اعطای تسهیلات فرزند آوری به زوج های گیلانی

تاریخ انتشار: شنبه 30 جولای 2022 | 10:21 ق.ظ
اعطای تسهیلات فرزند آوری به زوج های گیلانی دولت برای حمایت از زوج‌ها و ترویج فرهنگ فرزند آوری ، به ویژه در گیلان، به عنوان سالمندترین استان کشور ، به خانواده‌های گیلانی متقاضی تسهیلات فرزند آوری پرداخت می‌کند. درفک خبر/دبیرخانه کمسیون هماهنگی بانک‌های گیلان اعلام کرد : خانواده‌های  متقاضی می‌توانند درخواست خود را با مراجعه به سامانه تسهیلات فرزند آوری به نشانی ve.cbi.ir ثبت […]

دولت برای حمایت از زوج‌ها و ترویج فرهنگ فرزند آوری ، به ویژه در گیلان، به عنوان سالمندترین استان کشور ، به خانواده‌های گیلانی متقاضی تسهیلات فرزند آوری پرداخت می‌کند.

درفک خبر/دبیرخانه کمسیون هماهنگی بانک‌های گیلان اعلام کرد : خانواده‌های  متقاضی می‌توانند درخواست خود را با مراجعه به سامانه تسهیلات فرزند آوری به نشانی ve.cbi.ir ثبت کرده و با انتخاب یکی از بانک‌های عامل، از تسهیلات فرزند آوری استفاده کنند.

این دبیرخانه اعلام کرد: میزان این تسهیلات ۲۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان، با نرخ ۴ درصد است و زمان باز پرداخت برای زوج‌ها ۳ تا ۷ سال است.

همچنین برای فرزند اول ۲۰ میلیون تومان، فرزند دوم ۴۰ میلیون تومان، فرزند سوم ۶۰ میلیون تومان، فرزند چهارم ۸۰ میلیون تومان و برای فرزند پنجم ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود.

همچنین برای دوقلو‌ها ، ۶۰ میلیون تومان پرداخت خواهد شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار