استاندار گیلان در بازدید از مناطق رانشی سندس و خرشک؛

میزان تسهیلات برای آزادسازی اراضی و تهاتر با کشاورزی باید تعیین شود

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 19 جولای 2022 | 18:38 ب.ظ
میزان تسهیلات برای آزادسازی اراضی و تهاتر با کشاورزی باید تعیین شود استاندار گیلان در بازدید از روستاهای خرشک و سندس رودبار بر ضرورت تسریع در بهبود زیرساخت‌ها و رفع نگرانی مردم این منطقه با اقدامات جهادی تأکید کرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ دکتر اسدالله عباسی استاندار غروب امروز (سه‌شنبه) با همراهی نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی در روستای خرشک این شهرستان […]

استاندار گیلان در بازدید از روستاهای خرشک و سندس رودبار بر ضرورت تسریع در بهبود زیرساخت‌ها و رفع نگرانی مردم این منطقه با اقدامات جهادی تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ دکتر اسدالله عباسی استاندار غروب امروز (سه‌شنبه) با همراهی نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی در روستای خرشک این شهرستان حضور یافت و ضمن بررسی میدانی مشکلات و خسارات ناشی از رانش کوه، در فضایی صمیمی درد و دل مردم منطقه را شنید.

استاندار گیلان در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: از خردادماه سال گذشته در پی رانش، اقداماتی صورت گرفته اما با این شیوه، روند اثربخشی مشاهده نمی‌شود.

وی بر ضرورت اقدامات جهادی در جهت بهبود وضعیت این منطقه و رفع مشکلات مردم تأکید کرد و افزود: باید هرچه سریع‌تر زیرساخت‌های راه، آب، برق و گاز در این منطقه فراهم شود.

دکتر عباسی درخصوص آزادسازی اراضی و تهاتر با کشاورزان اظهار کرد: میزان تسهیلات مورد نیاز باید تعیین شود تا به زودی شاهد پرداخت آن باشیم.

وی با قدردانی از اهالی این روستا خواستار جدیت مسئولان شهرستانی در مسیر همکاری مضاعف با عوامل اجرایی برای رفع دغدغه و نگرانی مردم شد.

نماینده عالی دولت در گیلان همچنین برای بازدید میدانی مشکلات ایجاد شده به واسطه رانش راه دسترسی در روستای سندس رودبار در مسیر ارتباطی توتکابن به سیاهکل به این منطقه رفت و ضمن دیدار با مردم این روستا به معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و مسئولان امر دستور داد تا در رفع مشکلات موجود تسریع شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار