مرادی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان خبر داد:

درگذشت راهدار زحمتکش شهرستان رودبار حین ماموریت

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: شنبه 9 جولای 2022 | 09:08 ق.ظ
درگذشت راهدار زحمتکش شهرستان رودبار حین ماموریت مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان امروز گفت: علی حسین زاده راهدار زحمتکش رودباری به دلیل واژگونی غلطک در حین انجام وظیفه مصدوم شد و پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات جان باخت. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان […]

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان امروز گفت: علی حسین زاده راهدار زحمتکش رودباری به دلیل واژگونی غلطک در حین انجام وظیفه مصدوم شد و پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات جان باخت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان امروز گفت: علی حسین زاده راهدار زحمتکش رودباری به دلیل واژگونی غلطک در حین انجام وظیفه مصدوم شد و پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات جان باخت.

فریبرز مرادی افزود: علی حسین زاده مردی وظیفه شناس بود که ۲۴ سال در این حرفه خدمت می‌کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی نیز در پی درگذشت علی حسین زاده راهدار گیلانی پیام تسلیتی منتشر کرد:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت مرحوم علی حسین‌زاده همکار راهدار تلاشگر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان که در حین خدمت و فعالیت دچار سانحه شد و جان به جان آفرین تسلیم کرد، موجب تاسف و تاثر فراوان گردید.

 

بی شک فقدان آن مرحوم همچون دیگر راهداران عزیزی که در حین خدمت جان شیرین خود را تقدیم کردند، محسوس و خدماتش ماندگار خواهد بود.

ضمن تسلیت به خانواده بزرگوار ایشان، تمامی همکاران عزیز سازمان بویژه همکاران استان گیلان و جامعه راهداری و حمل و نقل جاده ای، از درگاه پروردگار منان برای آن مرحوم رحمت و مغفرت واسعه و برای خانواده محترم و بازماندگان ایشان، صبر، بردباری و سلامتی مسئلت می‌نماید.

 

داریوش امانی

معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای

 

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار