صبح امروز؛

برخورد 2 دستگاه ون و پاترول در توتکابن 13 مصدوم برجای گذاشت

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 7 جولای 2022 | 14:57 ب.ظ
برخورد 2 دستگاه ون و پاترول در توتکابن 13 مصدوم برجای گذاشت رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان گیلان از مصدومیت ۱۳ نفر به دلیل برخورد ۲ دستگاه ون و پاترول امروز “پنجشنبه” در توتکابن رودبار خبر داد. درفک خبر/ دکتر پیمان اسدی اظهار داشت: با دریافت این حادثه پنج تیم فوریت‌های پزشکی برای امدادرسانی به مصدومان به محل تصادف در  اعزام شدند. وی بیان […]

رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان گیلان از مصدومیت ۱۳ نفر به دلیل برخورد ۲ دستگاه ون و پاترول امروز “پنجشنبه” در توتکابن رودبار خبر داد.

درفک خبر/ دکتر پیمان اسدی اظهار داشت: با دریافت این حادثه پنج تیم فوریت‌های پزشکی برای امدادرسانی به مصدومان به محل تصادف در  اعزام شدند.

وی بیان داشت: ۱۳ مصدوم این تصادف توسط اورژانس پیش بیمارستانی منطقه مورد امدادرسانی قرار گرفتند ضمن اینکه مصدومان این تصادف برای ادامه درمان به بیمارستان‌های سلامت رستم آباد و پورسینا رشت منتقل شدند.

رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث گیلان اضافه کرد: در امدادرسانی این تصادف نیروهای جمعیت هلال احمر استان نیز حضور داشتند.

 

وی از رانندگان خواست تا با سرعت مطمئنه برانند و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا از بروز حوادث ترافیکی پیشگیری شود.

 

دکتر اسدی با اشاره به خدمات شبانه روزی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث گیلان خاطر نشان کرد: مردم در  صورت نیار به خدمات اورژانس با ۱۱۵ تماس بگیرند.

 

به گفته وی علت این حادثه از سوی کارشناسان در دست بررسی است.

 

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار