استاندار گیلان در جمع مردم جیرنده:

همه مسئولان باید با وفاق و وحدت به دنبال رسیدگی به امور مردم باشند

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: دوشنبه 4 جولای 2022 | 15:16 ب.ظ
همه مسئولان باید با وفاق و وحدت به دنبال رسیدگی به امور مردم باشند استاندار گیلان با بیان اینکه کار و خدمت، باید به‌صورت جهادی و به نفع مردم باشد، گفت: مدیران، با سرعت‌عمل، برای رفع مشکلات و تحقق مصوبات سفرهای شهرستانی اهتمام ورزند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ دکتر اسدالله عباسی عصر امروز (دوشنبه) در جمع مردم جیرنده عمارلو شهرستان رودبار ، با ابراز خرسندی از […]

استاندار گیلان با بیان اینکه کار و خدمت، باید به‌صورت جهادی و به نفع مردم باشد، گفت: مدیران، با سرعت‌عمل، برای رفع مشکلات و تحقق مصوبات سفرهای شهرستانی اهتمام ورزند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ دکتر اسدالله عباسی عصر امروز (دوشنبه) در جمع مردم جیرنده عمارلو شهرستان رودبار ، با ابراز خرسندی از این حضور، به مشکلات و کاستی های منطقه و دشواری های مردم اشاره و سرعت عمل مدیران برای رفع این مشکلات را جزو انتظارات خود از مسئولان و نیز مصوبات سفر ذکر کرد.

وی افزود: به عنوان عضو کوچکی از خادمان شما در دولت جهادی و مردمی سیزدهم، درد و مشکلات مردم را با جان و دل حس می کنم و تمام تلاش و همت خود را برای کاستن مشکلات مردمان زادگاهم به کار بسته ام.

وی ادامه داد: در سفرهای شهرستانی، مشکلات و خواسته های مردم دسته بندی و بررسی شده و تمام این موارد، طی مصوباتی در هر سفر شهرستانی جهت اجرای دقیق در مدت زمانی مشخص با درنظر گرفتن اعتبارات لازم به دستگاه متولی ابلاغ خواهد شد.

دکتر عباسی با یادآوری اینکه برای چندمین مرتبه است که به رودبار سفر می کنم و مشکلات منطقه را احصا کرده‌ام، افزود: برای امور مختلف این  شهرستان در حوزه‌های زیرساختی، توسعه شهری و روستایی، راه های دسترسی، آب ، برق، گاز، بهداشت و درمان، صنعت و ایجاد اشتغال، تقویت باغ‌های زیتون، مبارزه با ملخ مراکشی و حمایت از تولید، برنامه‌ریزی‌های جهادی صورت گرفته و همچنان تداوم دارد.

استاندار گیلان ادامه داد: کار و مدیریت باید به‌صورت جهادی و به نفع مردم باشد ضمن آنکه تلاش و خدمت به مردم در دولت سیزدهم تعطیلی نمی شناسد‌.

وی گفت: وقتی رئیس جمهوری در روزهای جمعه به سفرهای استانی برای دیدار با مردم و بررسی میدانی مشکلات می‌رود، در استان هم باید به تبعیت از آیت الله دکتر رئیسی این روحیه به صورت عملیاتی، به مرحله اجرا درآید.

دکتر عباسی اظهار داشت: باید مشکلات مردم بویژه در مناطق دور و محروم گیلان به صورت جهادی و در مدت زمان مشخصی، رسیدگی و به نتیجه مطلوب در جهت رضایتمندی مردم ختم شود.

وی با بیان اینکه معدن سنگرود در بخش عمارلو به عنوان نعمت و ظرفیت خدادادی حق مردم منطقه است، تصریح کرد: در گذشته؛ با بی تدبیری، این مجموعه را که افراد متعددی در آن اشتغال داشته اند، تعطیل کرده بودند که جای تاسف دارد.

وی با برشمردن مزیت‌های فراوان بخش عمارلو در رودبار گفت: این منطقه در حوزه های مختلف نظیر کشاورزی و تولید محصولات زراعی، دامداری و دامپروری و صنعت و معدن مزیت های خوبی دارد که دولت سیزدهم برای حمایت از این بخش‌ها ، رونق تولید، بهبود وضعیت معیشت و افزایش سطح رفاه مردم تسهیلات ارائه می کند.

وی ادامه داد: در همین راستا در سفر بهمن ماه سال گذشته رئیس جمهوری به گیلان ، ۱۹ هزار میلیارد تومان اعتبار برای توسعه همه جانبه این استان اختصاص یافته که دستآورد خوبی است.

نماینده عالی دولت در گیلان تاکید کرد:  اتمام پروژه های بزرگ و مهم ملی همچون آزادراه در گیلان به درازا کشیده که با اهتمام دولت جهادی و مردمی سیزدهم، تعیین تکلیف شده و در جهت توسعه اقتصادی همه جانبه ، به اتمام می‌رسد.

دکتر عباسی بیان داشت: در بخش توزیع عادلانه یارانه ها، هدف دولت، مردمی کردن اقتصاد است که با هوشمندسازی، دست چپاول گران و عاملان قاچاق را کوتاه می‌کند تا یارانه‌ها به دست مردم برسد.

وی با بیان اینکه توزیع عادلانه منابع حق مردم است، ادامه داد: علی رغم همه مشکلات و تحریم های ناجوانمردانه و دشمنی های داخلی و خارجی، دولت در جهت تحقق تعهدات خود برای همه آحاد جامعه و نسل جوان، صادق الوعد است و با جهاد آبرو، پای کار مردم ایستاده است.

وی توزیع عادلانه اعتبارات به همه مناطق استان را مورد تأکید قرار داد و گفت: همه مسئولان باید با وفاق و وحدت به دنبال رسیدگی به امور مردم باشند.

وی یکی از اهداف سفرهای شهرستانی خود را حضور بین مردم و دیدار با آنان و رسیدگی جهادی به مشکلات ذکر و خاطرنشان کرد: سرکشی منظم از مناطق مختلف، یکی از وظایف فرمانداران و مدیران است.

رفع مشکل آب شهر جیرنده، توجه به ظرفیت‌های تاریخی، فرهنگی و میراثی منطقه، گسترش آسفالت مسیرها، گازرسانی و برق‌رسانی، حل موضوعات مرتبط با منابع طبیعی، بازنگری طرح‌های هادی روستایی، توجه به پتانسیل‌های ورزشی، صنعتی، معدنی و رفع محرومیت‌های منطقه از دیگر مواردی‌ بود که استاندار گیلان بر آنها تأکید کرد.

استاندار گیلان ظهر امروز نیز از روند تکمیل پروژه آزادراه رشت – قزوین محدوده رودبار و منجیل، بازدید کرده بود

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار