فرمانده انتظامی رودبار خبر داد:

کشف 20 کیلوگرم تریاک از خودروی سمند در رودبار

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: جمعه 1 جولای 2022 | 11:28 ق.ظ
کشف 20 کیلوگرم تریاک از خودروی سمند در رودبار فرمانده انتظامی رودبار از کشف ۲۰ کیلوگرم تریاک در بازرسی از یک دستگاه خودرو سمند در ایست و بازرسی این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، سرهنگ عیسی روشن‌قلب با بیان اینکه مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر به عنوان یکی از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده‌ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری‌های […]

فرمانده انتظامی رودبار از کشف ۲۰ کیلوگرم تریاک در بازرسی از یک دستگاه خودرو سمند در ایست و بازرسی این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، سرهنگ عیسی روشن‌قلب با بیان اینکه مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر به عنوان یکی از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده‌ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی، نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهادهای مسئول با مجموعه انتظامی است اظهار داشت: مبارزه با سوداگران مرگ و پیشگیری از اعتیاد همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی در ادامه گفت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی رودبار حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی «رودبار – رشت» به یک دستگاه خودرو سواری سمند که از مسیر جنوب به شمال در حال تردد بود، مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از کشف ۲۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک از خودرو مورد نظر خبر داد و بیان داشت: در این راستا متهمان ۴۷ و ۵۹ساله دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

 

این مقام انتظامی در پایان ضمن تاکید بر برخورد قاطع پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر از مردم خواست در صورت مشاهده و مواجهه با هرگونه مورد مشکوک، موضوع را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار