فرمانده انتظامی رودبار ؛

کشف بیش از ۲ کیلوگرم تریاک از منزل شخصی در شهرستان رودبار

صابر کریمی
تاریخ انتشار: یکشنبه 12 ژوئن 2022 | 16:54 ب.ظ
کشف بیش از ۲ کیلوگرم تریاک از منزل شخصی در شهرستان رودبار به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر فرمانده انتظامي رودبار از دستگيري قاچاقچي موادمخدر در اين شهرستان خبر داد و گفت: بيش از 2 كيلوگرم ترياك از منزل اين فرد كشف شد. سرهنگ “عيسي روشن‌قلب” در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس با بيان اينكه تامين و ارتقاء امنيت همواره يكي از دغدغه‌هاي اصلي مجموعه […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر فرمانده انتظامي رودبار از دستگيري قاچاقچي موادمخدر در اين شهرستان خبر داد و گفت: بيش از 2 كيلوگرم ترياك از منزل اين فرد كشف شد.

سرهنگ “عيسي روشن‌قلب” در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس با بيان اينكه تامين و ارتقاء امنيت همواره يكي از دغدغه‌هاي اصلي مجموعه انتظامي است اظهار داشت: مبارزه با پديده شوم مواد مخدر به عنوان يكي از مهمترين عوامل فروپاشي خانواده‌ها و سرمنشاء بسياري از ناهنجاري‌هاي اجتماعي، نيازمند همكاري همه جانبه مردم و نهادهاي مسئول با پليس است.

وي در ادامه گفت: در راستاي اجراي طرح پاكسازي مناطق آلوده و جرم‌خيز با توجه به اخبار دريافتي مبني بر اينكه فردي در منزل خود اقدام به فروش مواد مخدر مي‌كند، بررسي موضوع در دستور كار پليس قرار گرفت.

فرمانده انتظامي شهرستان رودبار تصريح كرد: ماموران يگان امداد پس از انجام تحقيقات نامحسوس و اطمينان از صحت موضوع با هماهنگي قضائي به اين مكان اعزام و از داخل منزل اين فرد، 2 كيلو و 100 گرم موادمخدر از نوع ترياك را كشف كردند.

اين مقام انتظامي اذعان داشت: قاچاقچي 33 ساله دستگير و با تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي و روانه زندان شد.

سرهنگ روشن‌‎قلب در پايان از مردم خواست براي مقابله با سوداگران مرگ و برهم زنندگان نظم و امنيت عمومي با پليس همكاري كنند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشكوك، مراتب را به مركز فوريت‌هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار