معاون امور جوانان وزارت ورزش وجوانان در گیلان:

100 هزار تشکل جوان با هدف ایجاد هم افزایی بین دستگاه‌های اجرایی در امور جوانان در کشور فعالیت دارد

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 7 ژوئن 2022 | 16:11 ب.ظ
100 هزار تشکل جوان با هدف ایجاد هم افزایی بین دستگاه‌های اجرایی در امور جوانان در کشور فعالیت دارد وحید یامین پور در رشت گفت: ۱۰۰ هزار تشکل جوان با هدف ایجاد هم افزایی بین دستگاه‌های اجرایی در امور جوانان در کشور فعالیت دارد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ معاون امور جوانان وزارت ورزش وجوانان امروز در نشست با جوانان ، سمن‌ها، فعالان فرهنگی، گروه‌های جهادی وبسیج دانشجویی با اشاره به فعالیت‌های […]

وحید یامین پور در رشت گفت: ۱۰۰ هزار تشکل جوان با هدف ایجاد هم افزایی بین دستگاه‌های اجرایی در امور جوانان در کشور فعالیت دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ معاون امور جوانان وزارت ورزش وجوانان امروز در نشست با جوانان ، سمن‌ها، فعالان فرهنگی، گروه‌های جهادی وبسیج دانشجویی با اشاره به فعالیت‌های دولت مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب گفت: دولت سیزدهم برای برون رفت از مشکلات کنونی فعالیت‌ها خود را براساس جوان گرایی و بکارگیری جوانان متخصص و متعهد متمرکز کرده است.

وحید یامین پور با اشاره به اینکه ۱۰۰ هزار تشکل جوانان در کشور فعال است، افزود: مشاوران و دستیاران جوان به صورت شبکه‌ای گسترده در سراسر کشور فعالیت خود را آغاز کردند که مهم‌ترین رسالت و مأموریت آنان ایجاد هم افزایی بین دستگاه‌های اجرایی در امور جوانان است.

وی با تاکید بر اهمیت حضور جوانان در ستاد‌ها گفت: جوانان علاوه بر ارائه طرح‌های نوین باید بازوان اجرایی دولت در اجرای طرح‌ها باشند و جذب جوانان در امور اجرایی بر عهده جوانان عضو ستاد خواهد بود.

معاون امور جوانان وزارت ورزش وجوانان با بیان اینکه سامانه مردم نهاد باید براساس کار دواطلبانه و عام المنفعه باشد افزود:یک سوم از بودجه این نهاد، درحوزه خانواده، ترویج ازدواج و ازدواج آسان اختصاص داده شده است.

وی از انتصاب بیش از ۵۴ درصد از جوانان متولد ۵۷ به بعد در سمت‌های مدیریتی در سطح ملی خبر داد و گفت: که این افراد در ۴ سطح رویداد‌های مسئله محور، تشکیل تعاونی‌های جوانان، برگزاری اردو‌های مهارتی برای دوره‌های آی سی تی و در بخش مشاغل و کسب و کار‌های خانگی با پارک‌های علم و فناوری همکاری و حمایت‌های لازم را داشته باشند.

جهانبخش آرمان ، مدیرکل اداره کل ورزش جوانان گیلان هم در این نشست از برنامه ریزی‌ها برای بکارگیری جوانان در حوزه‌های مختلف استان خبرداد.

 

در پایان این نشست هریک از جوانان، سمن‌ها، فعالان فرهنگی گروه‌های جهادی وبسیج دانشجویی در خصوص سبک زندگی، سلامت جوانان وآموزش، شناسایی نخبگان، تربیت مدیران از نسل جوان، اشتغال جوانان و بحث گردشگری جوانان نظرات خود را مطرح کردند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار