فرمانده انتظامی رودبار خبر داد:

پلمپ 23 واحد صنفی متخلف در شهرستان رودبار

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: جمعه 3 ژوئن 2022 | 08:36 ق.ظ
پلمپ 23 واحد صنفی متخلف در شهرستان رودبار بازديد بيش از هزار واحد صنفي در رودبار/ پلمب 23 مغازه متخلف فرمانده انتظامي رودبار از بازديد هزار و 487 واحد صنفي و پلمب 23 مغازه متخلف طي 2 ماه گذشته در اين شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سرهنگ عيسي روشن‌قلب اظهار داشت: با هدف تحقق برنامه‌هاي پيشگيرانه و مقابله […]

بازديد بيش از هزار واحد صنفي در رودبار/ پلمب 23 مغازه متخلف

فرمانده انتظامي رودبار از بازديد هزار و 487 واحد صنفي و پلمب 23 مغازه متخلف طي 2 ماه گذشته در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سرهنگ عيسي روشن‌قلب اظهار داشت: با هدف تحقق برنامه‌هاي پيشگيرانه و مقابله با ناهنجاري‌هاي اجتماعي در بين اصناف، طرح كنترل و نظارت بر واحدهاي صنفي توسط ماموران اداره نظارت بر اماكن عمومي طي 2 ماه گذشته در شهرستان رودبار به مرحله اجرا درآمد.

وي به بازديد هزار و 487 واحد صنفي در اين مدت اشاره كرد و گفت: در اين راستا 23 واحد صنفي متخلف به علت عدم رعايت قوانين و مقررات پلمب و از ادامه فعاليت آنها جلوگيري شد.

فرمانده انتظامي شهرستان رودبار هدف از اجراي اين طرح را نظارت بر اصناف در راستاي ارتقاء امنيت اجتماعي در جامعه عنوان كرد و افزود: با برنامه‌ريزي دقيق پليس، كليه واحدهاي صنفي سطح شهرستان رودبار مورد بازديد قرار خواهند گرفت.

اين مقام انتظامي در پايان از تمامي مردم و متصديان اصناف خواست هشدارهاي لازم و تدابير لحاظ شده در بحث رعايت مقررات را جدي بگيرند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار